CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimecres, 8 d’abril del 2020

VERITAT O MENTIDA?

ANEM A COMPROVAR SI DES DE LA DISTÀNCIA ENS CONEIXEM BÉ. ESCRIU A COMENTARIS QUINA PENSES QUE ÉS LA MENTIDA.

ARA LI TOCA EL TORN A EN PAU


  • Estic cansat de estar aquí tancat
  • No he jugat a la play en tota la cuarentena
  • Intento fer tots els deures

ARA LI TOCA A N'AINARA


1. Tinc 3 gats
2. Estic fent gimnasia a casa
3. He jugat a la play amb el meu germà

9 comentaris:

  1. Jo crec que la mentida és... No he jugat a la play en tota la quarentena :)

    ResponElimina
  2. Aquesta es la meva sic Ainara
    1.he tinc 3 gats
    2.estic fent gimnasia a casa
    3.he jugat a la play amb el meu germa

    ResponElimina
  3. 1 He cuinat una coca.
    2 He jugat als bols amb la meva família.
    3 I me enamorat d'una model.

    ResponElimina
  4. Hola soc David,i crec que la mentida es la primera

    ResponElimina
  5. MARIO.Pau:Yo crec que son totes veritat perque fa uns dies vares jugar amb jo.

    La de na Ainara es:Tinc 2 gats.::::::::::::::)

    ResponElimina
  6. No!!!!!Mentida me he equivocat na de Pau es la primera.
    soc Mario

    ResponElimina
  7. joan.la de pau es no e jugat ala play e tota la quarentena

    ResponElimina