CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


divendres, 3 d’abril del 2020

Dibuix pagesa o paisatge eivissenc

Actualització important: 

Hola, classe!!

Us volia demanar un favor, m'arriben molts de dibuixos però per moltes bandes diferents: per whatsapp, pel correu de l'escola, pel correu personal... i algún es quedarà perdut pel camí. 
Confirmau-me tots a comentaris que m'heu enviat el dibuix de la pagesa o paissatge i si no ho heu fet, enviau-m'ho a gmambientalitzacio@gmail.com. Gràcies a tots!! Estau fent-ho genial!!


Us vaig posant uns exemples dels quadres que van pintant els vostres companys.

Venga, que faltau uns quants!!


ALEX RIBAS




ANGELINA



EVOLET



MARC



MARTINA



MILA



DAVID



MARIO



IZAN



BLANCA



JOAN



ISRAE





NAIA

CARLOS


FEDE


AINARA

ARIADNA

FRAN





4 comentaris:

  1. Marc i Martina enviats pagesa i dibuix paint

    ResponElimina
  2. Hola Betty soy Ainara y yo te envie mi dibujo y no esta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Ainara, ja l'he trobat, em va arribar un diumenge a l'altre compte de correu i no l'havia penjat però ja ho he solucionat.

      Elimina