CEIP Guillem de Montgrí- Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Esta semana nos habéis pasado un par de recursos interactivos muy interesantes tanto para matemáticas como para lengua castellana. Muchas gracias por vuestro interés.
https://www.thatquiz.org/es/ Esta web trata sobre matemáticas. Hay muchas actividades para practicar según a lo que queramos jugar.
http://elblogdehiara.org/ En este blog hay recursos para todas las áreas desde 3º de primaria a 1º de ESO. Utilizaremos algunos en concreto en lo que queda de curso.
AQUÍ TIENES UN LISTADO DE ACTIVIDADES RELACIONADAS CON
LOS NÚMEROS NATURALES.
Prueba a hacer todas las actividades para practicar. Lo hemos encontrado en un bloc de recursos y podemos encontrar desde páginas del Gobierno de Canàrias, como de otros colegios.
Activitats sobre els polígons (el programa és
el notebook per utilitzar-lo als ordinadors que ho tenen instal·lat.
Vos podeu descarregar el programa del'Smartboard perquè és de llicència
gratuïta.) - POLÍGONS. Gràcies a na Inés Díez per compartir-lo amb nosaltres - POLÍGONS. ELEMENTS I CLASSIFICACIÓ. Gràcies a Carmen Lamuedra Mato per deixar-nos utilitzar-lo.
Com ja sabeu, aquest segon trimestre toquen nombres decimals a matemàtiques. Avui a classe hem començat a treballar al quadern i amb l'ordinador.
Aquí teniu l'enllaç per a que aneu practicant a casa.
Aquests dies estam treballant les divisions a classe de matemàtiques, tant d'una xifra com de dues.
Avui divendres hem començat a fer algunes online, tot i que ens ha faltat temps per acabar.
Aquí teniu l'enllaç per si voleu practicar les divisions aquest cap de setmana.
Ahh!! I també podeu repassar multiplicacions i altres operacions!
Aquí teniu el problema nº 2 de la setmana. recordau fer el plantejament,els dibuixos i les operacions en un altre full i després posar la resposta a comentaris. Molta sort i ànim!
La Mònica ha estalviat 264€,la seva germana Mar ha estalviat el doble que na Mònica, i el seu germà David, el triple que na Mònica.Quants de diners han estalviat entre els tres junts?
Hola a tot el Segon Cicle! Cada setmana tindreu un problema a resoldre al vostre bloc.
Com ja sabeu, heu de posar el resultat final a comentaris. Animeu-vos a veure qui encerta més problemes!!! PROBLEMA Nº 1
Adela tenia alguns sous estalviats a la seva vidriola. Pel seu aniversari, els seus avis li varen regalar 15 euros i ara comprova que té 34 euros a la vidriola.
PREGUNTA: QUANTS D'EUROS TENIA A LA VIDRIOLA AL PRINCIPI?
Una eina bàsica de les matemàtiques que no podem oblidar, aquí teniu un nou enllaç per a treballar el càlcul. Triau el vostre nivell...i endavant! Clica aquí!!
Avui hem estat treballant origami també es pot dir papiroflexia , qué és l´art de plegar paper . Hem començat amb un quadrat de paper , fent plegaments .....un quadrat amb un altre quadrat i al final és desfeia tot, pero amb molta atenció podiem fer una figura molt polida "UNA PAJARITA" ocellet de paper. En el video podeu veure com fer-la , si porteu a classe 6 "pajaritas"ocellets de paper ben acabades les convertirem en una estrella. Ànim i a fer pajaritas ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ( a l´escola hem practicat amb paper de diari pero podeu utilitzar qualsevol paper, pero recordeu heu de plegar bé els quadrats)