El darrer dia de Valors vàrem estar jugant a una dinàmica per conèixer més als nostres amics de la classe. En primer lloc teniem unes caselles de bingo amb algunes accions com: t'agrada nedar?, tenc germans petits? t'agrada la natura?, etc... La dinàmica tractava en anar demanar, amb educació i respectant el torn. als teus companys fins tenir la graella completa amb l'únic requisit de què no podies repetir company. A la segona part, vareu ser vosaltres els encarregats de pensar quines coses volien saber més sobre els vostres companys. Varen sortir coses força interessants!! MOLT BONA FEINA!!
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dilluns, 31 d’octubre del 2022
dimecres, 19 d’octubre del 2022
TORNS TALLER DE CUINA
Avui hem començat el "TALLER DE CUINA" amb els nostres companys de l'aula UEECO. En la següent entrada podreu veure totes les fotos del taller d'aquesta setmana amb en Jude, en Pau, na Walae i en Julen.
Aquí vos deixo les dades dels següents torns que els hem fet jugant amb l'atzar per a què tots pogueu fet activitats amb tots. Estic segura de què gaudirem molt d'aquesta activitats i dels nostres companys, Loay i Mohammed. Ens encanta passar estones amb ells!! SEREU TOTS UNS GRANS XEFS TURISTES!!
divendres, 14 d’octubre del 2022
dijous, 15 de setembre del 2022
LA CLASSE DELS TURISTES
Avui hem triat el nom de la classe per aquest curs. Vos he de donar l'enhorabona ja que les vostres propostes han estat excel·lents i ens ha costat molt decidir tan sols un nom. Després de fer una votació secreta i de fer el recompte dels vots hem aixecat un acta a on hem acordat el nom de la classe. Per acabar hem signat tots perquè hi estàvem d'acord. Ara, ELS MEUS TURISTES, a pensar la magnífica decoració de la porta.
DINÀMIQUES DE COHESIÓ DE GRUP
JA ESTEM PREPARATS PER A COMENÇAR UN NOU CURS ESCOLAR, UN CAMÍ PLE DE REPTES QUE DE SEGUR QUE HO ACONSEGUIREM TOT JUNTS!!
Aquí vos deixo algunes fotos del primer dia d'escola. Vàrem fer una dinàmica de cohesió de grup amb un joc de les cadires, per ser la primera vegada vos va sortir força bé. De segur que la propera vegada ho aconseguirem!! Desprès vàrem escriure que esperem del curs a la nostra garnalda de cors compartida amb els nostres companys de 6è i en Loay i Mohammed.
dilluns, 12 de setembre del 2022
dimarts, 11 de febrer del 2020
dimecres, 15 de gener del 2020
dilluns, 30 de setembre del 2019
ESCAPE BENVINGUDA
dimarts, 16 d’abril del 2019
dimarts, 21 de febrer del 2017
dilluns, 14 de setembre del 2015
Benvingudes al nou curs!
dimarts, 11 de novembre del 2014
CHARLA GUARDIA CIVIL
dimarts, 16 de setembre del 2014
ASSEMBLEA FAMÍLIES INICI DE CURS 14-15
En aquesta reunió presentarem a l'equip educatiu d'aquest curs. Comptarem també amb la presència del Director que vos podrà aclarir dubtes sobre aquest inici de curs i el TIL. És important la vostra assistència!
En aquest enllaç podeu consultar els punts a tractar de la reunió de divendres.
dimecres, 18 de desembre del 2013
RECORDATORIO
Hoy en clase hemos acordado que, para los que vayamos a estar en el festival de Navidad del viernes 20, vamos a venir vestidos con, al menos, una camiseta roja o jersey rojo. De esta manera, estaremos más conjuntados y la canción se verá más bonita.
Igualmente hemos dicho que, de forma opcional, podemos llevar un gorro navideño y pantalones o falda rojos.
COCINA CON DECIMALES
Mañana jueves cocinaremos las recetas seleccionadas. La tutora ya ha comprado los alimentos (a excepción de fresas y melocotón ya que no ha encontrado).
Recordad que si tenéis una báscula digital, la podéis traer a clase para medir las cantidades necesarias.
Si queréis podéis traer un delantal para no mancharos.
dijous, 5 de desembre del 2013
Planetario
dimarts, 3 de desembre del 2013
dijous, 7 de novembre del 2013
Consumo responsable
divendres, 25 d’octubre del 2013
Buenas acciones
Ahora vamos a reflexionar en las buenas acciones que realizamos nosotros a diario, que seguro que son muchas.
¿Ayudas a algún compañer@ de clase? ¿Ayudas a alguien que lo necesita?
Como trabajo para esta semana, vais a ir anotando al menos una buena acción que realicéis a lo largo del día. El próximo viernes de tutoría, las explicarás en clase y hablaremos de ello. Las puedes ir apuntando en tu agenda para no olvidarte de ellas.
dimecres, 23 d’octubre del 2013
Nueva sección
Hoy hemos estrenado una nueva sección en nuestro bloc. En la columna de la derecha hay un nuevo gadget titulado "EXÁMENES y fechas de entrega". En este apartado las personas encargadas de la informática de clase o el profesor/a escribirán las fechas de los exámenes programados de las diferentes áreas, así como las fechas de entrega de trabajos importantes (no incluyen los deberes habituales de clase).
Con esto esperamos que una vez más el bloc sea una herramienta útil tanto para el alumnado a modo de agenda, como para que las familias estén al tanto de lo que ocurre cada día en clase.
FAMILIAS: Les recuerdo igualmente que si tienen alguna sugerencia para incluir en el bloc, me las pueden hacer llegar a través de la agenda de sus hij@s o por medio del correo electrónico que se indica en la cabecera de la página.
ALUMNADO: Podéis hacer vuestras sugerencias en la hora de tutoría y a través de la página "Suggeriments de l'aula" del bloc.
Una vez más, gracias por entrar a nuestra extensión digital del aula.





.jpeg)

