CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tutoria. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tutoria. Mostrar tots els missatges

dilluns, 31 d’octubre del 2022

EL "BINGO DELS AMICS"

El darrer dia de Valors vàrem estar jugant a una dinàmica per conèixer més als nostres amics de la classe. En primer lloc teniem unes caselles de bingo amb algunes accions com: t'agrada nedar?, tenc germans petits? t'agrada la natura?, etc... La dinàmica tractava en anar demanar, amb educació i respectant el torn. als teus companys fins tenir la graella completa amb l'únic requisit de què no podies repetir company. A la segona part, vareu ser vosaltres els encarregats de pensar quines coses volien saber més sobre els vostres companys. Varen sortir coses força interessants!! MOLT BONA FEINA!! 




dimecres, 19 d’octubre del 2022

TORNS TALLER DE CUINA

 Avui hem començat el "TALLER DE CUINA" amb els nostres companys de l'aula UEECO. En la següent entrada podreu veure totes les fotos del taller d'aquesta setmana amb en Jude, en Pau, na Walae i en Julen. 

Aquí vos deixo les dades dels següents torns que els hem fet jugant amb l'atzar per a què tots pogueu fet activitats amb tots. Estic segura de què gaudirem molt d'aquesta activitats i dels nostres companys, Loay i Mohammed. Ens encanta passar estones amb ells!! SEREU TOTS UNS GRANS XEFS TURISTES!!




divendres, 14 d’octubre del 2022

dijous, 15 de setembre del 2022

LA CLASSE DELS TURISTES

 Avui hem triat el nom de la classe per aquest curs. Vos he de donar l'enhorabona ja que les vostres propostes han estat excel·lents i ens ha costat molt decidir tan sols un nom. Després de fer una votació secreta i de fer el recompte dels vots hem aixecat un acta a on hem acordat el nom de la classe. Per acabar hem signat tots perquè hi estàvem d'acord. Ara, ELS MEUS TURISTES, a pensar la magnífica decoració de la porta. 





DINÀMIQUES DE COHESIÓ DE GRUP

 JA ESTEM PREPARATS PER A COMENÇAR UN NOU CURS ESCOLAR, UN CAMÍ PLE DE REPTES QUE DE SEGUR QUE HO ACONSEGUIREM TOT JUNTS!! 

Aquí vos deixo algunes fotos del primer dia d'escola. Vàrem fer una dinàmica de cohesió de grup amb un joc de les cadires, per ser la primera vegada vos va sortir força bé. De segur que la propera vegada ho aconseguirem!! Desprès vàrem escriure que esperem del curs a la nostra garnalda de cors compartida amb els nostres companys de 6è i en Loay i Mohammed.



dilluns, 12 de setembre del 2022

HORARI 2022/2023


 

dimarts, 11 de febrer del 2020

CONVIURE ES COMPARTIR

" CONVIURE ÉS COMPARTIR"


dimecres, 15 de gener del 2020

dilluns, 30 de setembre del 2019

ESCAPE BENVINGUDA

Aquí teniu algunes de les fotos de la "escape room" que vareu fer el primer dia de classe per pode anar aconseguint el mobiliari i finalment les chromebooks. Vàrem passar una estona molt divertida. Enhorabona, vareu aconseguir finalitza totes les proves :)

dimarts, 16 d’abril del 2019

Nom de grup

En tutoria hem començat a pensar en els noms dels grups. 

dilluns, 14 de setembre del 2015

Benvingudes al nou curs!


Estimades famílies, benvingudes al nou curs escolar!


El passat divendres 11 varem fer l'acollida de l'alumnat. El tutor es va presentar a la classe, igual que la resta d'especialistes que faran classe a cinquè de primària. 

Per explicar-vos com funcionem en el cicle, el proper dijous 17/09/15 a les 14 hores vos convoquem a la primera assemblea de famílies del curs. 

Poc a poc estem posant en marxa l'organització de l'aula i el bloc de classe. Teniu ja a la vostra disposició l'horari i els especialistes a una de les pestanyes superiors del bloc. 

Esperem que entre tots puguem dur endavant el millor curs! :) 

dimarts, 11 de novembre del 2014

CHARLA GUARDIA CIVIL

Hoy nos ha venido a visitar la Guardia Civil. Nos han explicado los peligros de internet y de las redes sociales, y cómo prevenirlos: cyberbulling, grooming, sexting... 



dimarts, 16 de setembre del 2014

ASSEMBLEA FAMÍLIES INICI DE CURS 14-15

El proper DIJOUS 18 de setembre a les 14 hores vos convoquem a l'assemblea de famílies del tercer cicle de primària. 
En aquesta reunió presentarem a l'equip educatiu d'aquest curs. Comptarem també amb la presència del Director que vos podrà aclarir dubtes sobre aquest inici de curs i el TIL. És important la vostra assistència!

En aquest enllaç podeu consultar els punts a tractar de la reunió de divendres.


Atentament, l'equip de cicle.

¡Buenos días, familias!

El próximo JUEVES 17 de septiembre a las 14 horas les convocamos a la asamblea de familias del tercer ciclo de primaria. 
En esta reunión presentaremos al equipo educativo de este curso. Contaremos también con la presencia del Director que les podrá aclarar dudas sobre este inicio de curso y el TIL. ¡Es importante su asistencia!

En este enlace pueden consultar los puntos a tratar de la reunión del viernes. 

Atentamente, el equipo de ciclo.

dimecres, 18 de desembre del 2013

RECORDATORIO

VESTUARIO FESTIVAL
Hoy en clase hemos acordado que, para los que vayamos a estar en el festival de Navidad del viernes 20, vamos a venir vestidos con, al menos, una camiseta roja o jersey rojo. De esta manera, estaremos más conjuntados y la canción se verá más bonita.
Igualmente hemos dicho que, de forma opcional, podemos llevar un gorro navideño y pantalones o falda rojos.

COCINA CON DECIMALES
Mañana jueves cocinaremos las recetas seleccionadas. La tutora ya ha comprado los alimentos (a excepción de fresas y melocotón ya que no ha encontrado).
Recordad que si tenéis una báscula digital, la podéis traer a clase para medir las cantidades necesarias.
Si queréis podéis traer un delantal para no mancharos. 


dijous, 5 de desembre del 2013

Planetario

Aquestes són les fotografies de l'activitat que hem dut a terme aquest matí. L'IES Quartó de Portmany ens ha convidat a gaudir del Planetari de l'Obra Social de la Caixa.
Hem entrat al planetari, que era molt fosc, i hem estat veient una projecció sobre el cel i algunes llegendes. Si algú s'en recorda d'alguna de les llegendes, la pot posar a comentaris i se'n durà un punt extra! Ànim!



dimarts, 3 de desembre del 2013

Bolentín 1 Consumópolis

Clica en el enlace para poder leer el boletín de noticias sobre Consumópolis. 

ENLACE

dijous, 7 de novembre del 2013

Consumo responsable

Charla de un niño de 11 años en TED. TED es una organización sin ánimo de lucro que se dedica a difundir ideas que merecen la pena ser conocidas a través de conferencias y charlas. Por sus escenarios han pasado los mejores profesionales de cada sector, políticos y premios nobel.
Por esto me ha impactado tanto la presencia de este niño de 11 años hablando sobre la necesidad de alimentarnos correctamente y huir de los productos manipulados genéticamente. Impresionante.

VAMOS A HABLAR EN CLASE SOBRE LO QUE HEMOS ESCUCHADO. 
¿QUÉ OPINÁIS?


Wordle: GDM_5

divendres, 25 d’octubre del 2013

Buenas acciones

Ahora vamos a ver este vídeo y nos vamos a fijar en las buenas acciones que se suceden. Después hablaremos de ellas...




Ahora vamos a reflexionar en las buenas acciones que realizamos nosotros a diario, que seguro que son muchas.

¿Ayudas a algún compañer@ de clase? ¿Ayudas a alguien que lo necesita?

Como trabajo para esta semana, vais a ir anotando al menos una buena acción que realicéis a lo largo del día. El próximo viernes de tutoría, las explicarás en clase y hablaremos de ello. Las puedes ir apuntando en tu agenda para no olvidarte de ellas.

dimecres, 23 d’octubre del 2013

Nueva sección

¡Buenas noches!

Hoy hemos estrenado una nueva sección en nuestro bloc. En la columna de la derecha hay un nuevo gadget titulado "EXÁMENES y fechas de entrega". En este apartado las personas encargadas de la informática de clase o el profesor/a escribirán las fechas de los exámenes programados de las diferentes áreas, así como las fechas de entrega de trabajos importantes (no incluyen los deberes habituales de clase).

Con esto esperamos que una vez más el bloc sea una herramienta útil tanto para el alumnado a modo de agenda, como para que las familias estén al tanto de lo que ocurre cada día en clase.

FAMILIAS: Les recuerdo igualmente que si tienen alguna sugerencia para incluir en el bloc, me las pueden hacer llegar a través de la agenda de sus hij@s o por medio del correo electrónico que se indica en la cabecera de la página.
ALUMNADO: Podéis hacer vuestras sugerencias en la hora de tutoría y a través de la página "Suggeriments de l'aula" del bloc. 

Una vez más, gracias por entrar a nuestra extensión digital del aula.