CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimecres, 8 d’abril del 2020

VERITAT O MENTIDA?


ARA LI TOCA EL TORN A EN MARC

1 He cuinat una coca.
2 He jugat als bols amb la meva família.
3 I m'he enamorat d'una model.


I NA MARTINA

1.QUE HE ORDENAT EL MEU ESCRIPTORI I EL MEU ARMARI.
2. HE JUGAT A BASQUET AMB LA MEVA MARE.

3. QUE HE JUGAT AMB LA MEVA FAMÍLIA AL DOMINÓ.

6 comentaris:

  1. Jo crec que és... "M'he enamorat d'una model"

    ResponElimina
  2. Martina, jo crec que és..."que has jugat a basquet amb la teva mare" jajja

    ResponElimina
  3. MARIO.Marc yo creo que la mentira es "E jugat als bols amb la meva familia"

    ResponElimina
  4. MARIO.Martina yo crec que la mentida es QUE HAS JUGAT A BASQUET AMB LA TEVA MARE.:)

    ResponElimina
  5. la den marc es e fet una coca i matina la de jugar a basket amb sa seva mara soc en joan

    ResponElimina