CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimecres, 8 d’abril del 2020

VERITAT O MENTIDA?

ANEM A COMPROVAR SI DES DE LA DISTÀNCIA ENS CONEIXEM BÉ. ESCRIU A COMENTARIS QUINA PENSES QUE ÉS LA MENTIDA.

MAYTE

  • Vos trobo molt a faltar 💓 .
  • Jugo al Fornite cada dia. 
  • He aprés a fer empanades de carn.

28 comentaris:

  1. Jugo al Fornite cada dia

    ResponElimina
  2. Bon dia, soc David i crec que la mentida es la segona.

    ResponElimina
  3. la mentida es la segona soc Joan

    ResponElimina
  4. Bon dia soc na Mila, jo també crec que és la del Fornite

    ResponElimina
  5. SOC NA MARTINA
    1.QUE HE ORDENAT EL MEU ESCRIPTORI I EL MEU ARMARI.
    2. HE JUGAT A BASQUET AMB LA MEVA MARE.
    3.QUE JUGAT AMB LA MEVA FAMILIA AL DOMINÓ.

    ResponElimina
  6. Martina, la mentida és que has jugat a basquet amb la teva mare, ajjajja

    ResponElimina
  7. ANEU TROBANT LA MENTIDA A LES ALTRES ENTRADES, JA ESTAN LA D'EN PAU, N'ALEX R, N'AINARA, EN MARC I NA MARTINA.

    ResponElimina
  8. soc joan
    1.HE fet esport
    2.He lipiat amb sameva mara
    3.He jugat a basket

    ResponElimina
  9. Soc na Mila
    1.He fet una acampada
    2.He fet una cabanya
    3.He fet un pastiç aquestos dies
    Martina crec que la mentida és la 2
    Joan crec que la mentida és la 2 perque bàsket és un esport

    ResponElimina
  10. soy MARIO la mentida es la del fortnite

    ResponElimina
  11. Soc Mario.
    Les meves son
    1.he colat balons al veÍ
    2.He cuinat
    3.He anat al parque cada dia.

    ResponElimina