CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Activitats complementàries. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Activitats complementàries. Mostrar tots els missatges

dimecres, 23 de novembre del 2022

ACTIVITAT NENDO DANGO (Reforestar)

 Avui hem fet la primera part de l'activitat Nendo Dango. L'activitat consisteix en fabricar unes "bombes" d'argila amb unes llavors en el seu interior (sabina eivissenca, mata i lavanda). S'havia de mesclar l'argila amb el compost per a fer una bola a on introduir les llavors i després dividir-les en bolles més petites. Ara, el següent pas és deixar reposar les "bombes de llavors" durant quinze dies per poder anar a llençar-les al bosc i així reforestar qualque zona del poble i obtenir més oxigen. Podeu veure les fotos clicant a la foto.


Font de la imatge: https://ladoazuloscuro.lunaazul.org/2017/03/23/nendo-dango-bombas-de-semillas-fukuoka/

Si pitjeu al l'enllaç podreu llegir la notícia del Diari d'Eivissa 

https://www.periodicodeibiza.es/pitiusas/ibiza/2022/11/23/1834023/nendo-dango-alumnos-ibiza-apuestan-por-reforestacion.html





dilluns, 21 de novembre del 2022

ACTIVITAT "NENDO DANGO" (Movimiento Smart Green)

 Hola nens, el proper dimecres realitzarem al centre una activitat per a reforestar els boscos. Per portar a terme aquesta activitat heu de portar un recipient (tupper, capsa de sabates,..) per a guardar la bola d'argilla unes dues setmanes. Moltes gràcies!






dimarts, 15 de novembre del 2022

EXCURSIÓ SANTUARI PÚNIC "COVA D'ES CULLERAM"

Hola nens, aquí vos deixo les fotos de l'excursió d'avui a la cova d'es Culleram al municipi de Sant Joan de Labritja. Esper que vos hagi agradat i que hageu endevinat l'itinerari al mapa :)



dissabte, 12 de novembre del 2022

EXCURSIÓ AL "SANTUARI PÚNIC ES CULLERAM"

 Hola nens, recordeu que el proper dimarts 15/11/2022 ens anem d'excusió al municipi de Sant Joan, concretament a a visitar la Cova d'es Culleram. Aquí vos deixo un enllaç per si voleu realitzar una visita virtual i conèixer més coses sobre la cova i la seva història. 

*RECORDEU: S'ha de portat una motxilla adequada per a poder portar una llibreta gran i l'esmorzar. 


Foto obtinguda de https://www.cancoves.com/


dilluns, 31 d’octubre del 2022

SA TRENCADA

 Hola nens, aquí teniu les fotos de Sa Trencada del divendres passat. Després de passar per la Castanyera per recollir les castanyes vàrem anar cap a l'àrea Recreativa de Sa Talaia per trencar els fruits secs, realitzar els dos jocs (estira la corda i cream art?) i gaudir de temps lliure a la natura. Vàrem passar una estona molt agradable 😀😍.




divendres, 20 de desembre del 2019

diumenge, 23 de juny del 2019

Despedida

Actuació fi de curs

Seguiu l'ENLLAÇ per visualitzar el vídeo de l'actuació de fi de curs de cinquè de primària. 

divendres, 21 de juny del 2019

Premio Icape Actividad final

¡Beto nos hizo unas fotos de vuestro premio! ¡Muchas gracias! Las podéis ver todas clicando a la imagen de grupo.















dilluns, 10 de juny del 2019

L'APIMA del centre ens ha regalat el darrer taller de Jumping Clay del curs amb na Verònica. Podeu veure les imatges del taller clicant a la foto. 

Hem creat unes deesses Tanit personalitzades. 
En aquesta ocasió cada persona ha elaborat la seva i se l'endurà a mode de collaret. 

divendres, 31 de maig del 2019

Día del mar 2019

¡Buenas tardes, clase!

Seguramente ya estéis descansando después de un día tan completo como el de hoy. Os recuerdo que el lunes debemos traer la confirmación de asistencia al campamento de Cala Jondal, como hemos hablado en asamblea. El lunes os daré los recibos de pago a las personas que han traído hoy el dinero, que hoy no me ha dado tiempo.

Os dejo las imágenes del día enlazadas en la foto de grupo. ¡Gracias por hacérmelo pasar tan bien con vosotros!



dilluns, 27 de maig del 2019

Cuina saludable a l'IES Sa Serra

El passat dimecres varem anar a l'IES Sa Serra. 
Gaudírem d'un taller de cuina saludable impartit per un professional, qui ens va parlar sobre els components dels aliments (hidrats de carboni, proteïnes, greixos, etc.). 
Varem provar sabors nous i en Raül ens va explicar que a mesura que creixem, les nostres papil·les gustatives canvien i el nostre gust pèr sabors diferents també varia. 
Varem repassar els quatre sabor que sabem i varem aprendre un de nou: salat, dolç, amarg i àcid. El cinquè sabor es dóna a orient i es diu: UMAMI

A més de probar aliments crus i cuinats pels alumnes de la formació professional de cuina, varem elaborar hamburgueses vegetals i cucarrolls. Per acabar fèrem una visita per la cuina industrial de la classe. 

Teniu totes les imatges de la visita pitjant a les verdures. 


divendres, 10 de maig del 2019

Escacs

Avui en l'hora d'educació física hem practicat l'esport ESCACS amb els nostres companys de cinquè de Can Coix. 


  
  

  
    



 

Diferentes autorizaciones

En la clase de tutoría hemos estado hablando sobre la organización del día del mercado de ICAPE. Hoy va a ser el último día de fabricación de productos y el lunes nos dedicaremos a practicar y acabar de organizar los turnos y las tareas de cada socio. 

Hemos repartido diferentes autorizaciones de actividades complementarias del mes. Os agradecería que en casa las firmáis de forma conjunta para no perder ninguna. Son las siguientes: 

VIERNES 17/15/2019 Mercado del ICAPE
LUNES 20/05/2019     Jornadas deportivas
MIÉRCOLES 22/05/2019   Cocina en IES Sa Serra
VIERNES 31/05/2019 Día del mar (son 2, una para el CNSA y otra para el centro)

divendres, 3 de maig del 2019

Assemblea i sortida

Aquest matí no ens ha donat temps a molt per poder aprofitar la sortida a Dalt Vila. 
Hem fet guardiola i en Sergio ens ha passat la informació sobre "Campeones". Vos la deixo a continuació per veure si algú s'anima a participar al torneig de demà ja que avui no podiem  perquè l'excursió estava reservada des d'Octubre.

Imatges de la sortida a Dalt Vila. 

dilluns, 29 d’abril del 2019

Sortida de CCSS: Dalt Vila. Laberint històric

Avui hem lliurat als alumnes de cinquè i sisè una circular sobre una activitat relacionada amb Ciències Socials. Consisteix en una sortida per Dalt Vila enfocada des d'un punt de vista de recreació històrica. És una nova activitat de l'oferta educativa de Viu la Cultura. Teniu més informació a la imatge. 
A més a més, aprofitarem la visita a Dalt Vila per entrar al Museu Madina Yabisah i conèixer més dels arrels històrics d'Eivissa. 
L'autobús està financiat per COMASA, però l'activitat té un cost de 2 € per alumne, que podran donar a la tutora fins el dia de la sortida. 

dilluns, 1 d’abril del 2019

Cursa solidària

El passat dijous després del pati va venir en Carlos de l'ONG JUNTOS. Ens ha vingut a explicar en què consisteix la cursa solidària d'enguany i com s'organitza. El proper divendres 5 d'Abril després del pati ens ajuntarem les escoles de Can Coix i Guillem i correrem junts pels infants amb càncer d'Eivissa. L'activitat es durà a terme a les pistes de gespa artificial del poliesportiu. 



Per conèixer més podeu visitar el seu web: https://proyectojuntos.org/