CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dilluns, 20 d’abril del 2020

Feina valors setamana del 20 al 24 d'abril

VALORS: Per aquesta setmana us proposo visualitzar un petit curt que us enllaço. Una vegada vist, vull que escriviu un text  sobre les coses que pensau que feu per omplir de color ca vostra o les coses que podrieu fer, durant aquest temps de confinament. 
Aquest petit text me'l podeu enviar a la meva direcció de correu electrònic : gmambientalitzacio@gmail.com, important, posant a l'assumpte: Valors sessió 1 (i el vostre nom)

Una forta abraçada virtual!
Betty.




diumenge, 19 d’abril del 2020

ACTIVITAT RELIGIÓ 20/04/2020



HORARI DEL TERCER TRIMESTRE



Hola nens,com esteu? Esper que esteu bé :). Aquí teniu l'horari que portarem a terme el temps que duri el confinament aquest tercer trimestre. Tindreu una setmana per portar a terme les tasques de cada assignatura. De totes maneres vos recomano que faceu les tasques al dia per si teniu dubtes o per si és convenient que repetiu la tasca. Hem pensat posar, només, dues assignatures per dia per a què pugueu fer les tasques poc a poc, de la millor manera possible i dedicant tot el temps que la tasca requereixi. És important que vos esforceu en dedicar el temps necessari.

NOU HORARI

DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES  
Català
E. Física
Matemàticas
Anglès
Castellano
Valors
CCSS
Plàstica
CCNN
Música
Religió







TODO VA A SALIR BIEN | CEIP Nuestra Señora del Prado, Talavera de ...

dimecres, 8 d’abril del 2020

VERITAT O MENTIDA?

ARA ÉS EL TORN DEN JOAN:

1.He fet esport
2.He limpiat amb la meva mare
3.He jugat a basket



DE NA MILA:

1.He fet una acampada
2.He fet una cabanya
3.He fet un pastís aquests dies



I D'EN MARIO:

1.He colat balons al veí
2.He cuinat
3.He anat al parc cada dia.


ÉS EL TORN D'EN DAVID:

1. Estic correguent una hora alguns dies
2. Estic atrasat amb els deures
3. Tinc ganes d’ anar a l’escola.

VERITAT O MENTIDA?


ARA LI TOCA EL TORN A EN MARC

1 He cuinat una coca.
2 He jugat als bols amb la meva família.
3 I m'he enamorat d'una model.


I NA MARTINA

1.QUE HE ORDENAT EL MEU ESCRIPTORI I EL MEU ARMARI.
2. HE JUGAT A BASQUET AMB LA MEVA MARE.

3. QUE HE JUGAT AMB LA MEVA FAMÍLIA AL DOMINÓ.

VERITAT O MENTIDA?


ANEM A COMPROVAR SI DES DE LA DISTÀNCIA ENS CONEIXEM BÉ. ESCRIU A COMENTARIS QUINA PENSES QUE ÉS LA MENTIDA.

ARA LI TOCA EL TORN A N'ALEX RIBAS

  • He fet un biscuit
  • M' he tirat a la piscina
  • M'agradaria està amb els meus amics

TOT ANIRÀ BÉ


Mis queridos superhéroes,
ha llegado el momento de acabar el segundo y raro trimestre. Primero de todo, daros mi más sincera enhorabuena por el trabajo que habéis realizado desde casa cuando sé que os está siendo complicado. Gracias por seguir manteniendo el contacto conmigo y hacer entre todos que esto sea más llevadero. Sé que van a ser unas vacaciones diferentes, de esas que no van a volver a ocurrir así que también disfrútalas como se merecen. Aprender a valorar las pequeñas cosas, alegraros simplemente por poder estar con vuestras familias, seguir siendo esas pequeñas personitas felices de la que me sentía y me siento tan orgullosa, ayudar a la mamá, al papá y a vuestros hermanos porque ellos os necesitan, disfrutar del día a día y veréis como cuando menos os lo esperéis todo volverá a la normalidad y volveremos a vernos.
Enhorabuena por vuestro gran esfuerzo y vuestro enorme corazón. No olvidéis que aunque sean vacaciones podéis contar conmigo. Os quiere y os echa de menos, Mayte.


Cada uno de vosotros tenéis el vuestro en el correo 💓💓💓


VERITAT O MENTIDA?

ANEM A COMPROVAR SI DES DE LA DISTÀNCIA ENS CONEIXEM BÉ. ESCRIU A COMENTARIS QUINA PENSES QUE ÉS LA MENTIDA.

ARA LI TOCA EL TORN A EN PAU


  • Estic cansat de estar aquí tancat
  • No he jugat a la play en tota la cuarentena
  • Intento fer tots els deures

ARA LI TOCA A N'AINARA


1. Tinc 3 gats
2. Estic fent gimnasia a casa
3. He jugat a la play amb el meu germà

Héroes de la ortografía

¡Buenos días, clase!

Hoy os propongo un juego, los que aún no hayáis acabado seguid con las tareas pendientes, los que sí, entrad al juego y ya me contáis en comentarios cómo os ha ido.

Atención: a mi no me deja contestar a no ser que le dé a "volver al sistema" en la parte de abajo, en medio de la pantalla. 




VERITAT O MENTIDA?

ANEM A COMPROVAR SI DES DE LA DISTÀNCIA ENS CONEIXEM BÉ. ESCRIU A COMENTARIS QUINA PENSES QUE ÉS LA MENTIDA.

MAYTE

  • Vos trobo molt a faltar 💓 .
  • Jugo al Fornite cada dia. 
  • He aprés a fer empanades de carn.