Bon dia famílies!
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dijous, 4 de novembre del 2021
Concurs Fotografia de Tardor
dimarts, 26 d’octubre del 2021
Sortida a la Finca Terra Masia
Visita a la Finca Ecològica TERRA MASIA
"Semilla" ens ha organitzat una fantàstica visita a una finca ecològica, anomenada Terra Masia, situada a la zona de Santa Eulàlia. Na Marga, responsable de "Semilla" i en José, responsable de Terra Masia, han estat els encarregats de realitzar-nos una visita guiada molt enriquidora i divertida.
Durant la visita ens han explicat com funciona la finca, ens han mostrat els animals i els cultius que tenen, així, com moltes curiositats interessants. Els animals que més ens han agradat han estat els porcs, una espècie eivissenca anomenada "porc negre" que estan intentant recuperar.
A més, ens han explicat coses molt interessants que hem pogut associar a conceptes que estem treballant a l'àrea de Ciències Naturals, com els ecosistemes, el biòtop, la biocenosi i l'equilibri dels ecosistemes.
Visitant els cultius de plantes aromàtiques.
Aquí, en José ens feia una de les seves meravelloses explicacions.
La visita ha estat una gran experiència per tots, tant per petits com per grans, i tots hem après moltes coses noves, interessants i inquietants.
Moltes gràcies Marga i José, ens ha encantat la visita!
dilluns, 25 d’octubre del 2021
RECERCA INFORMACIÓ TOTS ELS SANTS
dissabte, 23 d’octubre del 2021
Continguts i criteris de qualificació del curs 21-22
Estimades famílies,
Com cada curs escolar, posam al vostre abast els continguts que es treballaran durant el curs i els criteris amb els quals ens regim per avaluar els vostres infants.
Passau un bon cap de setmana.
Equip del 5è nivell
dimarts, 12 d’octubre del 2021
Visita a l'escola de 3 grans esportistes!!!
dilluns, 28 de juny del 2021
Raps
ELS ARTISTES DE 5è ESCRIUEN LES LLETRES I INTERPRETEN ELS "RAPS DE LA TOLERÀNCIA"!
Heu fet unes lletres precioses i la interpretació tampoc té desperdici! Està clar...Estau fets uns artistes!! Mirau, mirau...
Bon estiu!!
dimarts, 22 de juny del 2021
Activitats complementàries
SORTIDA A SA TALAIA DE SANT ANTONI
Ha arribat l'últim dia d'aquest curs escolar! Avui tots coincidiem: ha passat volant! I ens hem acomiadat amb una sortida al berenador de Cala Gració. Allí hem jugat entre els pins i amb una fantàstica olor a frígola, que estava molt florida.
També hem menjat síndria i meló fresquets, detall de l'AMIPA, que amablement ens han duit na Tere i na Pilar. Moltes gràcies! Eren boníssims!
Alguns i algunes, han pujat a Sa Capella que hi ha dalt de tot del puig.
Aquí us deixam unes imatges pel record.
Darrera sessió d'hort (14-06-21)
La setmana passada els alumnes de 5è varen gaudir de la darrera sessió al nostre hort. En aquesta darrera sessió, que va passar volant, ens varem despedir de l'hort arrencant les males herbes de les freses i les tomates, i deixant les "bones" per a què tots aquells insectes beneficiosos per a les plantes de l'hort (com les marietes, abelles, etc.), puguin fer la seva feina.
També varem collir alguns fruits com les cebes tendres, i al final de la sessió na Laura es va despedir de nosaltres amb una mica d'aigua!!
https://photos.app.goo.gl/uqW68N4E2NgDq5FM6
Finalment ens han quedat algunes activitats de les que varem comentar a entrades anteriors pendents de fer per un motiu o un altre. Per exemple, haviem de fer farina amb el blat de xeixa, però finalment no ha estat possible perquè algun animal se n'ha menjat el gra.... De totes formes, l'any que ve si és possible, continuarem treballant i aprenent una mica més, i fent coses que no em pogut fer enguany! Esperam tenir a na Laura per aquí una altra vegada!
Bon estiu Laura!!
dilluns, 21 de juny del 2021
Última sessió d'Educació Física
JOCS D'AIGUA 💦💦💧
El divendres passat, a l'última sessió d'Educació Física d'aquest curs, varem trobar la manera de llevar-nos la calor jugant a jocs amb aigua!
Varem jugar al joc de les estàtues davall el raig d'aigua de la mànega, varem fer carreres de relleus amb els gots en equilibri damunt els fresbee, ens varem passar globus plens d'aigua, varem jugar a "pies quietos"... I per acabar una "batalla" tots contra tots amb pistoles d'aigua, gots, bombetes...!! Què divertits i fresquets!
Setmana de La Mar
FOTO GUANYADORA DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA
Estimats nens i nenes, avui ens ha escrit na Marta de la Setmana de La Mar per informar-nos que ja hi ha guanyadors del concurs de fotografia! La foto guanyadora és aquesta:
I del nostre grup de 5è, la guanyadora és....NA DANIELAAAAA! Enhorabonaaaa!









