SORTIDA A SA TALAIA DE SANT ANTONI
Ha arribat l'últim dia d'aquest curs escolar! Avui tots coincidiem: ha passat volant! I ens hem acomiadat amb una sortida al berenador de Cala Gració. Allí hem jugat entre els pins i amb una fantàstica olor a frígola, que estava molt florida.
També hem menjat síndria i meló fresquets, detall de l'AMIPA, que amablement ens han duit na Tere i na Pilar. Moltes gràcies! Eren boníssims!
Alguns i algunes, han pujat a Sa Capella que hi ha dalt de tot del puig.
Aquí us deixam unes imatges pel record.

