CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dilluns, 2 de maig del 2011

CELEBRACIÓ 25È ANIVERSARI GUILLEM DE MONTGRÍ


Benvolgudes famílies de nou. Comencem el 3r trimestre informant que el proper diumenge dia 5 de juny tindrà lloc els actes de celebració del 25è aniversari de la nostra escola.L'acte començarà a les 11 hores del matí i entre d'altres, hi haurà les següents activitats:
- EXPOSICIÓ AUDIOVISUAL DE FOTOS, VIDEOS, CARTELLS DELS DIFERENTS FESTIVALS D'ESTELS,NOTÍCIES DE PREMSA...
- DIVERSIÓ PELS INFANTS:TALLERS INFANTILS,JOCS...
- LLIURAMENT D'ORLES ALS MEMBRES DELS DIFERENTS EQUIPS DIRECTIUS.
- PRESENTACIÓ DEL LOGOTIP DE L'ESCOLA I MURAL COMMEMORATIU.
- ACTUACIÓ MUSICAL
- ACTUACIÓ COLLA DE BALL PAGÈS-
- APERITIUS I BEGUDES

TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA ESTÀ CONVIDADA PEL DIUMENGE 5 DE JUNY,ALUMNAT, PARES,MARES, APIMES D'AVUI I D'AHIR,MESTRES D'AVUI I DE SEMPRE...TOTHOM!!!

diumenge, 1 de maig del 2011

Tutoria - Activitat: Pots ballar com un cuc?

Hola! estau preparats per tornar demà a s'escola? esper que hagiu agafat energies, us deix una animació amb cucs molt energètics per agafar forces.

Queda poc per acabar el curs i no hem de baixar el ritme de feina!

Fins demà!

Pregunta: Pots ballar com un cuc? ;)

dimecres, 20 d’abril del 2011

Feïm camí - Bones vacances!!!


Avui hem fet camí per la natura, visitant una petita cova situada als nostres voltants. No hem tingut gaire temps per parlar-ne a l'aula ja que arribaven les estimades vacances però, aprofitarem aquest espai per recordar-la.



Una sortida pels voltants, un camí iniciat, continuat i acabat, heu pogut observar el vostre entorn? us heu fixat que trobaveu més curiositats a la tornada que no pas a l'inici? Per què? els vostres ulls se fan més grans o els tenieu igual? llavors..... com és que no vareu veure els ossos de cabres o el forn de calç? qualcú ha vist el pèl de bruixa? segur que si :).



I és que tothom ha fet el mateix camí fent coses diferents, com pot ser? no és estrany... ja que caminar és un bona activitat per conèixer-mos millor, per mostrar sentiments i interessos, fins i tot, la nostra manera de caminar, com pujar una pendent....



Tal vegada no t'ha interessat cercar res als arbres però si que t'ha agradat trobar-te un forn al mig de la natura oi?

Miram on posam cada peu per no caure, ens agafam a un company, demanam ajuda i tornam a seguir el nostre camí, també n'hi ha que no cauen i ajuden a la resta a seguir.

Per tant....us desig que tingueu un bon camí cap a les vacances i per la resta i més!

Bones vacances!

divendres, 15 d’abril del 2011

Enhorabona 3er - Sou l'ecoaula del mes

Com sabeu, des de fa uns mesos ompliu una graella que vigila si heu tancat finestres, ordinadors, portes, si teniu net el terra etc.....

Doncs al darrer mes heu sortit com l'ecoaula de Primària.

Enhorabona 3er!

Aqui teniu la foto grupal amb el diploma d'ecoaula del mes, una distinció feta per la comissió de medi ambient del CEIP Guillem de Montgrí, aqui podeu consultar el bloc de medi ambient del centre, i llegir les cartes d'en Kauka (el nostre ximpamic)

diumenge, 6 de març del 2011

català - Projecte: m'expliques una història - Activitat: Miniwebquest


Mentres creau els vostres personatges per les històries que posteriorment explicareu als vostres companys. Aquesta setmana començarem la següent Miniwebquest, què repassarà els elements que hem estudiat a l'aula.

Pitja aqui per començar a llegir la miniwebquest,

Mentrestant podeu deixar escrit als comentaris quins elements té una història, recordau que puja nota final i només queden 20 dies per acabar el 2on trimestre!

ànim!

divendres, 25 de febrer del 2011

Activitat manualitat - Carnestoltes

El pròxim 3 de Març celebram Carnestoltes amb algunes activitats i tallers, us deixam unes propostes per començar a escollir quin tipus de barret o collar voleu fer.







Collar de flors (utilitzar fil de llana)

dimecres, 16 de febrer del 2011

LA RECOLLIDA DE MÒBILS CONTINUA

VOLEM MÉS MÒBILS!!!


A l'escola no volem deixar de recollir mòbils, així que hem pensat en apuntar-nos a una nova iniciativa.

A través de la pàgina web de movilbank es canvien mòbils per diners, el preu va en funció dels tipus de terminals.

Des del centre hem pensat que els diners aconseguits amb els mòbils recollits els podríem dedicar a un projecte del Fons Pitiús de Cooperació , en el qual l'escola col·labora, o en algun altre projecte que sigui interessant. Us informaríem on finalment van destinats.

Podeu seguir deixant els mòbils a la caixa de l'entrada.

Gràcies per la vostra col·laboració .

dissabte, 13 de novembre del 2010

Calcul matemátic!!

Una eina bàsica de les matemàtiques que no podem oblidar, aquí teniu un nou enllaç per a treballar el càlcul. Triau el vostre nivell...i endavant! Clica aquí!!

dijous, 21 d’octubre del 2010

COM FER ? una "PAJARITA" ocellet de paper

Avui hem estat treballant origami també es pot dir papiroflexia , qué és l´art de plegar paper . Hem començat amb un quadrat de paper , fent plegaments .....un quadrat amb un altre quadrat i al final és desfeia tot, pero amb molta atenció podiem fer una figura molt polida "UNA PAJARITA" ocellet de paper.
En el video podeu veure com fer-la , si porteu a classe 6 "pajaritas"ocellets de paper ben acabades les convertirem en una estrella. Ànim i a fer pajaritas ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ( a l´escola hem practicat amb paper de diari pero podeu utilitzar qualsevol paper, pero recordeu heu de plegar bé els quadrats)


dimecres, 24 de març del 2010

GAMES IN ENGLISH


Si clicau aquí, trobareu uns jocs senzills en anglès per alumnes de 3r de Primària. Es una pàgina d'una escola creada per a practir continguts del segon cicle de Primària en llengua anglesa. Ánim i a jugar!