CEIP Guillem de Montgrí- Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Avui hem estat treballant origami també es pot dir papiroflexia , qué és l´art de plegar paper . Hem començat amb un quadrat de paper , fent plegaments .....un quadrat amb un altre quadrat i al final és desfeia tot, pero amb molta atenció podiem fer una figura molt polida "UNA PAJARITA" ocellet de paper. En el video podeu veure com fer-la , si porteu a classe 6 "pajaritas"ocellets de paper ben acabades les convertirem en una estrella. Ànim i a fer pajaritas ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ( a l´escola hem practicat amb paper de diari pero podeu utilitzar qualsevol paper, pero recordeu heu de plegar bé els quadrats)