CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Assemblea. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Assemblea. Mostrar tots els missatges

divendres, 16 de juny del 2023

LA LLIBRETA VIATGERA

  Aquesta setmana ens ha tocat viatjar fins a Liverpool i fins a Cadis,  de la mà de'n Jude i de n' Unai com a lloc de naixement de les seves famílies. Primer ha estat el torn d'en Jude que ens ha exposat tot el que sap sobre Liverpool, una regió situada  en Anglaterra.  Ens ha fet una exposició on ens ha explicat el seu equip de futbol, llocs per visitar, un poc d'història i la gastronomia.  N' Unai ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la ciutat de Cadis, situada en la costa de la Comunitat Autònoma d'Andalusia. Ens ha explicat la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!






divendres, 2 de juny del 2023

LLIBRETA VIATGERA

 Aquesta setmana ens ha tocat viatjar molt lluny, concretament fins el Marroc i fins Veneçuela de la mà de Khalid i de Melhanny.  Primer ha estat el torn d'en Khalid que ens ha exposat tot el que sap sobre Alhucemas, una regió situada al nord del Marroc banyada pel Mar Mediterrani.  Ens ha fet una exposició on ens ha explicat com és el seu relleu, les platges, les muntanyes, un poc d'història i moltes curiositats.  Na Melhanny ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la ciutat de Mèrida a Veneçuela (lloc de naixement) coneguda com "Santiago de los Caballeros". Ens ha explicar la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Curiosament, a Mérida es troba la gelateria amb més sabors del món (calamar, peix, tomàtiga, etc...). Ens ha semblat molt original. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!






divendres, 26 de maig del 2023

MÉS DE LA LLIBRETA VIATGERA :)

A final de setmana hem continuat amb més exposicions. Aquest cop ha estat el torn de na Gabriela i na Walae que ens han exposat dues ciutats que per diversos motius surten el llibre del record Guinness. Na Gabriela ens ha fet una preciosa exposició sobre Bucarest (Romania), la seva bandera, llocs per visitar, la seva gastronomia i curiositats. Ens ha explicat que el palau del Parlament és l'edifici més pesat del món. Na Walae ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la província de Fes (Marroc). Ens va explicar la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Curiosament, Fes també surt al llibre rècord del Guinness per tenir la universitat més antiga del món que continua oberta. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!








LA LLIBRETA VIATGERA

Aquesta setmana hem tingut moltes exposicions sobre la llibreta viatgera i ens encanta ja que és una manera de viatjar. El darrer divendres en Theo, acompanyat del seu pare,  va fer la seva exposició de la llibreta viatgera. En Theo ens va fer una preciosa exposició sobre Surrey (Anglaterra), la seva bandera, llocs per visitar, la seva gastronomia i esports que es practiquen. En Diego ens va fer una exposició molt interessant sobre la província de Còrdova. Ens va explicar la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Ens ha servit per relacionar amb el tema que estem estudiant a medi :).  Darrerament, en Said va portar-nos de nou a Marroc fent la seva exposició sobre Tetuan, província situada al nort de Marroc compartint el mediterrani. Va aportar aspectes com la seva ubicació,  la seva gastronomia i llocs per visitar. Tots tres heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!










dilluns, 15 de maig del 2023

LA LLIBRETA VIATGERA

 El darrer divendres en Luis, en Yotuel i na Nerea varen fer la seva exposició de la llibreta viatgera. En Yotuel ens va fer una preciosa exposició sobre Equador, sobre la seva bandera, llocs per visitar, la seva gastronomia i moltes curiositats. En Luís, acompanyat del seu pare, ens va fer una exposició molt interessant sobre la província de Santander. Ens varen explicar la seva ubicació, llocs per visitar, pobles interessants, el poble de naixement del seu pare, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Darrerament, na Nerea va portar-nos de nou a casa fent la seva gran exposició sobre Eivissa aportant aspectes com la seva ubicació, els municipis que la formen, la seva gastronomia, les seves muralles, llocs per visitar i curiositats. Tots tres heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!! 











dissabte, 6 de maig del 2023

LA LLIBRETA VIATGERA

Hola nens i nenes, el divendres passat els vostres companys Pau i Diana varen fer la seva exposició sobre dues províncies molt interessants. En Pau va venir acompanyat del seu pare per a fer l'exposició i agraïm molt la seva presència a l'aula. Sempre és un plaer que les famílies ens acompanyin. En Pau ens va explicar moltes coses sobre València, des de la seva ubicació, llocs per visitar, tradicions... fins la gastronomia.  Desprès va tocar el torn de na Diana que va fer la exposició sobre Granada acompanyada de la seva tutora. Granada és una província més de la Comunitat Autònoma d'Andalusia. Ens ha explicat coses sobre la seva ubicació, la seva arquitectura, dades curioses sobre la ciutat,  sobre llocs que es poden visitar i sobretot la seva gastronomia. A més hem aprofitat per a relacionar aquesta província amb un contingut de Medi sobre l'Edat Mitjana.

S'ha notat molt que vos heu interessat per conèixer coses sobre la província demanant als vostres familiars. Heu fet una molt bona feina i una bona exposició!! Enhorabona Pau i Diana! 👏👏








dimarts, 12 de novembre del 2019

Assemblea 12/11/2019

Avui a l'assemblea hem triat les imatges o emoticonos que volem tenir per representar a cada un dels càrrecs dels components de l'equip de les taules. Cada grup ha triat la imatge que millor representava les funcions dels:


  • EL MÀSTER DE LA TAULA (Secretari)
  • EL FRIENDLY (El coordinador)
  • EL SILENCIADOR (Portaveu)
  • EL COLECCIONISTA (Material)

dilluns, 11 de novembre del 2019

Assamblea 11/11/2019

Avui a la assamblea en fet un cercle restaurativa amb una pregunta  que ta agrada fer a la casa teva?     Tambe em triat els voluntaris per al  pati dinamic .Aguns an dut material per la mascota dela setmana de la mar na Mila a dut u na proba i na Ainara a dut una proba de la tomatiga marina.

divendres, 18 d’octubre del 2019

Hoy en la asamblea de matemáticas hemos jugada a la rueda de calculo mental. Esta vez los encargados de poner a prueba el cálculo mental de los compañeros han sido Carlos  y Alex.F. Lo han hecho muy bien.

dimecres, 9 d’octubre del 2019

Assemblea 09/10/2019

Avui a l'assemblea de català abans del taller de lectura hem llegit les nostres històries de ciència ficció realitzades en grup al taller d'expressió escrita. A les històries hem vist des de bicis que expulsen donuts, torres de formatge, incendis espectaculars, una monea il·legal, un pare Noel que apareix en els mesos d'estiu fins una vaca que canta la cançó de Rosalia "Malamente" a Hawaii desprès de arrobar fins allí amb un tsunami. Han estat 4 històries molt entretingudes. Un altre dia més :)

divendres, 20 de setembre del 2019

Asamblea 20/09/2019

Hoy en la asamblea hemos hecho unos enigmas matemáticos de manera cooperativa. Nos ha costado un poquito pero seguro que la próxima vez nos saldrán mucho mejor, todo es cuestión de intentarlo para conseguirlo.

dilluns, 16 de setembre del 2019

Hoy en mates hemos hecho un juego de calculo mental. Hemos hecho un juego con la pelota  y hemos hecho sumas rápidas de cabeza.

dijous, 30 de maig del 2019

Assemblea

En l'assemblea d'avui hem parlat sobre els OVNIs que va dir en Juan Carlos. 



A més a més hem parlat del que necessitem demà a l'excursió del DIA DE LA MAR: 
- Crema solar. 
- Gorra. 
- Ulleres de sol. 
- Motxilla petita. 
- Roba esportiva. 
- Aigua suficient i l'esmorzar. 

Com que la majoria de les famílies no varem poder venir a la reunió d'assemblea de pares, la tutora lliura la informació i les autoritzacions a l'alumnat del CAMPAMENT DE CALA JONDAL. Recordeu QUE HEU DE DUR CÒPIA DE LA TARGETA SANITÀRIA. 

També vos recordem a les famílies que podeu anar abonant la quota de reutilització pel curs vinent.

dijous, 2 de maig del 2019

Assemblea

Avui en Socials hem fet assemblea. 

Iciar ens ha mostrat souvenirs dels seus viatges, un bitllet de Nôtre Dame a França, però també una caixa de Nessy i monedes del Regne Unit. 



* Hem parlat sobre l'excursió de demà a Dalt Vila: haurem de dur motxilla petita, és important duu aigua i algun protector (ulleres de sol, gorra, crema...), a més de l'esmorzar. Abans de sortir, farem ràpidament la guardiola d'aquesta setmana.  

* També avui hem recollit els dibuixos del concurs "Ni un foc al bosc". Podeu veure'ls a la GALERIA

* AQUÍ podeu veure els dibuixos del concurs per la portada de l'agenda de centre del proper curs. 

* Per últim hem començat a elaborar el dibuix cooperatiu per l'agenda del 19/20. S'ha fet a partir de les aportacions de cada persona de l'aula. 



divendres, 12 d’abril del 2019

Fotografia forat negre

Ahir en Naturals varem veure la notícia sobre la primera imatge que han fet a un forat negre.


Aquest fet ha estat possible gràcies a un gran telescopi situat a diferents continents. Científics espanyols han format part de l'equip que ha fet possible aquest gran avenç. 

Això enllaça amb el següent tema de ciències naturals que va sobre màquines i avenços científics. 

dimecres, 3 d’abril del 2019

Asamblea

Cursa solidària: Hem recordat el funcionament de la cursa i les aportacions econòmiques d'aquest curs (no es fa per voltes, és per participació). Els sous recollits per cada infant s'han de dur el dilluns, no el mateix divendres. 

Proves Cangur: Hem donat els quadernets a les persones que varen fer la prova. 

Hem recordat que hem començat a fer treball amb el dibuix cooperatiu per l'agenda. Hem iniciat la tasca escribint unes frases per grups de taula. Seguirem demà a l'hora de socials. 

divendres, 15 de febrer del 2019

Masaru Emoto i el dia del càncer infantil

En l'assemblea d'avui hem llegit el manifest sobre DIA INTERNACIONAL DE L'INFANT AMB CÀNCER. En Curro ens ho ha llegit a tota la classe. 
Cancer by on Scribd



La nostra companya Iciar ha dut un llibre sobre Masaru Emoto, que parla de com afecten les paraules (escrites o oïdes) i la música a les mol·lècules de l'aigua. Nosaltres estem formats en la major part per aigua. 




dijous, 7 de febrer del 2019

Assemblea 2n trimestre



Estimades famílies, esteu convocades a l’assemblea de segon trimestre que tindrà lloc el proper dimarts 12 de Febrer a l’aula de 5è de primària per tractar sobre els següents temes:
-        Continguts del trimestre
-        Recordatori normativa de deures
-        PAE (compliment de compromisos i assistència)
-        Regal de Pare Noel
-        Activitats complementàries:
o    Sortides
o    Dia de la Mar
o    Concurs de matemàtiques
o    Diada matemàtica
-        Tractament dels hàbits d’estudi i de treball a casa.
-        Altres informacions

__________________



Estimadas familias, estáis convocadas a la asamblea del segundo trimestre que tendrá lugar el próximo martes 12 de febrero en el aula de 5º de primaria para tratar sobre los siguientes temas:
-       Contenidos del trimestre
-       Recordatorio normativa de deberes
-       PAE (cumplimiento de compromisos y asistencia)
-       Regalo de Papá Noel
-       Actividades complementarias
o    Salidas
o    Día del mar
o    Concurso de matemáticas
o    Jornada matemática
-       Tratamiento de los hábitos de estudio y de trabajo en casa
-       Otras informaciones

divendres, 1 de febrer del 2019

Assemblea

Avui en Juan Carlos ens ha contat que va fer al seu viatge a València.

divendres, 25 de gener del 2019

Assemblea

Avui a l'assemblea em parlat del rescat den Julen i de com va el proces.