Aquesta setmana ens ha tocat viatjar fins a Liverpool i fins a Cadis, de la mà de'n Jude i de n' Unai com a lloc de naixement de les seves famílies. Primer ha estat el torn d'en Jude que ens ha exposat tot el que sap sobre Liverpool, una regió situada en Anglaterra. Ens ha fet una exposició on ens ha explicat el seu equip de futbol, llocs per visitar, un poc d'història i la gastronomia. N' Unai ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la ciutat de Cadis, situada en la costa de la Comunitat Autònoma d'Andalusia. Ens ha explicat la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
divendres, 16 de juny del 2023
divendres, 2 de juny del 2023
LLIBRETA VIATGERA
Aquesta setmana ens ha tocat viatjar molt lluny, concretament fins el Marroc i fins Veneçuela de la mà de Khalid i de Melhanny. Primer ha estat el torn d'en Khalid que ens ha exposat tot el que sap sobre Alhucemas, una regió situada al nord del Marroc banyada pel Mar Mediterrani. Ens ha fet una exposició on ens ha explicat com és el seu relleu, les platges, les muntanyes, un poc d'història i moltes curiositats. Na Melhanny ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la ciutat de Mèrida a Veneçuela (lloc de naixement) coneguda com "Santiago de los Caballeros". Ens ha explicar la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Curiosament, a Mérida es troba la gelateria amb més sabors del món (calamar, peix, tomàtiga, etc...). Ens ha semblat molt original. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!
divendres, 26 de maig del 2023
MÉS DE LA LLIBRETA VIATGERA :)
A final de setmana hem continuat amb més exposicions. Aquest cop ha estat el torn de na Gabriela i na Walae que ens han exposat dues ciutats que per diversos motius surten el llibre del record Guinness. Na Gabriela ens ha fet una preciosa exposició sobre Bucarest (Romania), la seva bandera, llocs per visitar, la seva gastronomia i curiositats. Ens ha explicat que el palau del Parlament és l'edifici més pesat del món. Na Walae ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la província de Fes (Marroc). Ens va explicar la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Curiosament, Fes també surt al llibre rècord del Guinness per tenir la universitat més antiga del món que continua oberta. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!
LA LLIBRETA VIATGERA
Aquesta setmana hem tingut moltes exposicions sobre la llibreta viatgera i ens encanta ja que és una manera de viatjar. El darrer divendres en Theo, acompanyat del seu pare, va fer la seva exposició de la llibreta viatgera. En Theo ens va fer una preciosa exposició sobre Surrey (Anglaterra), la seva bandera, llocs per visitar, la seva gastronomia i esports que es practiquen. En Diego ens va fer una exposició molt interessant sobre la província de Còrdova. Ens va explicar la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Ens ha servit per relacionar amb el tema que estem estudiant a medi :). Darrerament, en Said va portar-nos de nou a Marroc fent la seva exposició sobre Tetuan, província situada al nort de Marroc compartint el mediterrani. Va aportar aspectes com la seva ubicació, la seva gastronomia i llocs per visitar. Tots tres heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!
dilluns, 15 de maig del 2023
LA LLIBRETA VIATGERA
El darrer divendres en Luis, en Yotuel i na Nerea varen fer la seva exposició de la llibreta viatgera. En Yotuel ens va fer una preciosa exposició sobre Equador, sobre la seva bandera, llocs per visitar, la seva gastronomia i moltes curiositats. En Luís, acompanyat del seu pare, ens va fer una exposició molt interessant sobre la província de Santander. Ens varen explicar la seva ubicació, llocs per visitar, pobles interessants, el poble de naixement del seu pare, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Darrerament, na Nerea va portar-nos de nou a casa fent la seva gran exposició sobre Eivissa aportant aspectes com la seva ubicació, els municipis que la formen, la seva gastronomia, les seves muralles, llocs per visitar i curiositats. Tots tres heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!
dissabte, 6 de maig del 2023
LA LLIBRETA VIATGERA
Hola nens i nenes, el divendres passat els vostres companys Pau i Diana varen fer la seva exposició sobre dues províncies molt interessants. En Pau va venir acompanyat del seu pare per a fer l'exposició i agraïm molt la seva presència a l'aula. Sempre és un plaer que les famílies ens acompanyin. En Pau ens va explicar moltes coses sobre València, des de la seva ubicació, llocs per visitar, tradicions... fins la gastronomia. Desprès va tocar el torn de na Diana que va fer la exposició sobre Granada acompanyada de la seva tutora. Granada és una província més de la Comunitat Autònoma d'Andalusia. Ens ha explicat coses sobre la seva ubicació, la seva arquitectura, dades curioses sobre la ciutat, sobre llocs que es poden visitar i sobretot la seva gastronomia. A més hem aprofitat per a relacionar aquesta província amb un contingut de Medi sobre l'Edat Mitjana.
S'ha notat molt que vos heu interessat per conèixer coses sobre la província demanant als vostres familiars. Heu fet una molt bona feina i una bona exposició!! Enhorabona Pau i Diana! 👏👏
dimarts, 12 de novembre del 2019
Assemblea 12/11/2019
- EL MÀSTER DE LA TAULA (Secretari)
- EL FRIENDLY (El coordinador)
- EL SILENCIADOR (Portaveu)
- EL COLECCIONISTA (Material)
dilluns, 11 de novembre del 2019
Assamblea 11/11/2019
divendres, 18 d’octubre del 2019
dimecres, 9 d’octubre del 2019
Assemblea 09/10/2019
divendres, 20 de setembre del 2019
Asamblea 20/09/2019
dilluns, 16 de setembre del 2019
dijous, 30 de maig del 2019
Assemblea
A més a més hem parlat del que necessitem demà a l'excursió del DIA DE LA MAR:
- Crema solar.
- Gorra.
- Ulleres de sol.
- Motxilla petita.
- Roba esportiva.
- Aigua suficient i l'esmorzar.
Com que la majoria de les famílies no varem poder venir a la reunió d'assemblea de pares, la tutora lliura la informació i les autoritzacions a l'alumnat del CAMPAMENT DE CALA JONDAL. Recordeu QUE HEU DE DUR CÒPIA DE LA TARGETA SANITÀRIA.
També vos recordem a les famílies que podeu anar abonant la quota de reutilització pel curs vinent.
dijous, 2 de maig del 2019
Assemblea
Iciar ens ha mostrat souvenirs dels seus viatges, un bitllet de Nôtre Dame a França, però també una caixa de Nessy i monedes del Regne Unit.
divendres, 12 d’abril del 2019
Fotografia forat negre
Aquest fet ha estat possible gràcies a un gran telescopi situat a diferents continents. Científics espanyols han format part de l'equip que ha fet possible aquest gran avenç.
Això enllaça amb el següent tema de ciències naturals que va sobre màquines i avenços científics.
dimecres, 3 d’abril del 2019
Asamblea
Proves Cangur: Hem donat els quadernets a les persones que varen fer la prova.
Hem recordat que hem començat a fer treball amb el dibuix cooperatiu per l'agenda. Hem iniciat la tasca escribint unes frases per grups de taula. Seguirem demà a l'hora de socials.

.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)


