Aquests dies estam treballant les divisions a classe de matemàtiques, tant d'una xifra com de dues.
Avui divendres hem començat a fer algunes online, tot i que ens ha faltat temps per acabar.
Aquí teniu l'enllaç per si voleu practicar les divisions aquest cap de setmana.
Ahh!! I també podeu repassar multiplicacions i altres operacions!
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/recursos_informaticos/andared02/refuerzo_matematicas/indicemate.htm
CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
divendres, 23 de novembre del 2012
dimarts, 6 de novembre del 2012
La Trencada
El passat dimecres dia 31 d'Octubre, tots els alumnes de l'escola vàrem poder gaudir d'una jornada d'activitats relacionades amb La Trencada, un poc passades per aigua, això sí.
Vàrem fer tallers de la tardor, lectura de rondalles, fulles de xocolata i fins i tot, una sortida a l'àrea recreativa se Sa Talaia, on menjarem tot tipus de fruits secs.
Aquí van les fotografies.
Xerrada sobre salut i alimentació
Aquest dilluns dia 5 i dimarts dia 6 de novembre, ens han vengut a fer una xerrada des del Fons Pitiús sobre salut i alimentació arreu del món.
Ens hem pogut adonar de la millor manera d'aprofitar els nostres recursos i la manera d'estalviar. Aquí teniu unes quantes fotografies de la jornada d'avui dimarts.
Ens hem pogut adonar de la millor manera d'aprofitar els nostres recursos i la manera d'estalviar. Aquí teniu unes quantes fotografies de la jornada d'avui dimarts.
Etiquetas:
12-13,
Activitats complementàries
dimecres, 31 d’octubre del 2012
Recordau que avui dia 31 d'Octubre els grups de sisè celebren la festa de Halloween a l'escola devers les 4.30 de la tarda. El preu simbòlic es de 1 euro cada un. Estau tots convidats!!!
Aquí teniu un vídeo terrorífic per a que comenceu a gaudir de la festa...
This is Halloween
Aquí teniu un vídeo terrorífic per a que comenceu a gaudir de la festa...
This is Halloween
dimarts, 30 d’octubre del 2012
dilluns, 29 d’octubre del 2012
ESCACS 2012
Durant aquest mes d'octubre que ja s'acaba, cada dilluns les nines i els nins de cinquè hem après a jugar a escacs, bé al manco a moure les peces, ara ens fa falta practicar molt per ser uns bons jugadors!!
Aquests són alguns dels moments d'avui, el nostre darrer dia d'escacs.
Moltes gràcies a en Juan per les seves explicacions.
diumenge, 28 d’octubre del 2012
Participam a la Setmana del Mar
Com ja sabeu, tradicionalment els alumnes de cinquè de la nostra escola participam al concurs de la Setmana del mar organitzada pel Club Nàutic de Sant Antoni.
De moment ja tenim pensada la nostra maqueta, i hem començat amb la recerca d'informació per dur a terme el nostre treball.
A partir del mes de novembre començarem amb la creació del nostre projecte. De moment, aquí teniu l'enllaç per si voleu fer una ullada:
dilluns, 15 d’octubre del 2012
LECTURA COMPARTIDA
Avui hem començat el projecte de lectura compartida de padrins i fiols amb els alumnes de 2n. Aquí trobareu algunes de les fotografies que hem fet:
![]() |
| 15 d’octubre de 2012 |
dilluns, 23 d’abril del 2012
23 d'abril, Sant Jordi
Clicau damunt aquest enllaç i podreu realitzar una cacera del tresor de "El Quixot".
http://www.xtec.cat/~eescola/quixot/quixot.htm
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



