Com ja sabeu, tradicionalment els alumnes de cinquè de la nostra escola participam al concurs de la Setmana del mar organitzada pel Club Nàutic de Sant Antoni.
De moment ja tenim pensada la nostra maqueta, i hem començat amb la recerca d'informació per dur a terme el nostre treball.
A partir del mes de novembre començarem amb la creació del nostre projecte. De moment, aquí teniu l'enllaç per si voleu fer una ullada:
