CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


diumenge, 28 d’octubre del 2012

Participam a la Setmana del Mar

Com ja sabeu, tradicionalment els alumnes de cinquè de la nostra escola participam al concurs de la Setmana del mar organitzada pel Club Nàutic de Sant Antoni. 
De moment ja tenim pensada la nostra maqueta, i hem començat amb la recerca d'informació per dur a terme el nostre treball.
A partir del mes de novembre començarem amb la creació del nostre projecte. De moment, aquí teniu l'enllaç per si voleu fer una ullada:

10 comentaris:

  1. Jo ja tenc ganes de començar. Sembla molt divertit.
    J.J.

    ResponElimina
  2. Tenc ganes de comensar a fer el nostre dofí.

    ResponElimina
  3. El dimecres em tendran el material preparat a la tenda. A veure si la setmana vinent o l'altra ho podem posar en marxa.
    José Manuel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic molt entusiasmada per fer el dofí , ademes de participar una setmana T
      en l cup nautic farem trballen equip



      SETMANA DE LA MAR PELS DE 5 ES POSA EN MARTXA ¡¡¡¡¡¡


      DANIELA DE CINQUE

      Elimina
    2. ¡¡¡que ganes tinc de començar!!! ADRI

      Elimina
  4. QUE BE EL DILLUNS QUE VE FAREM EL DOFÍ!!!!

    ResponElimina
  5. Estic molt contenta perque ja em comensat a fer el dofí

    ResponElimina
  6. jo ja tinc ganes de anar a la setmana de la mar
    judith

    ResponElimina
  7. ¡¡¡Que guai,ya em començat el dofi!!!,jajajajj

    ResponElimina
  8. M'hos esta quedant molt be el dofí.....
    (DELIA)

    ResponElimina