EL NOSTRE COLE GUANYADOR DEL CARNAVAL!!!
El dimarts dia 13, es va celebrar la rúa de Carnaval a Sant Antoni i el nostre centre va ser el guanyador en la categoria escolar.
Enhorabona a tots per la feina feta i el bon resultat!!
GOVERN DE LES ILLES BALEARS
Conselleria
d’Educació i Cultura
C.E.I.P. Guillem de
Montgrí
|
ASSEMBLEA
DE FAMÍLIES 2N TRIM.
4t + 5è + 6è
primària
|
DIMARTS 06/02/2018
14H. aula de 4t EP
|
MD020517
|
GOVERN DE LES ILLES BALEARS
Conselleria
d’Educació i Cultura
C.E.I.P.
Guillem de Montgrí
|
ASAMBLEA DE FAMILIAS 2º TRIM.
4º
+ 5º + 6º primaria
|
MARTES 06/02/2018
14H. aula de 4º
EP
|
MD020517
|
