CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 17/18. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 17/18. Mostrar tots els missatges

divendres, 15 de juny del 2018

Slime amb bòrax: moc radioactiu




Ingredients i estris:
§  1 safata.
§  1 got de cola blanca.
§  1/2 got d’aigua temperada.
§  2 culleretes de  Bòrax.
§  Colorant (dues gotetes de pintura verda). 


Procediment
1r.- El primer que hem de fer és preparar tots els ingredients i estris que necessitem.

2n.- Has de mesurar un got de cola i abocar-lo en la safata.

3r.- Per altra banda, en un altre got has de posar la meitat del got (o una mica menys) d’aigua temperada ja que si està una mica calenta serà més fàcil de dissoldre.

4t.- Després has d’afegir al got d’aigua dos culleretes senceres de bòrax i remoure tot fins que es dissolgui.

5è.- A continuació hem d’abocar la solució a la safata. Ho hem de fer poc a poc a la vegada que remenem molt bé la mescla fins que quedi uniforme. Aquest procés poc durar uns minuts. Aquí pots posar les dues gotes de pintura. 

6è.- Després d’això pots treure la barreja del recipient i pastar-lo en la taula mentre s’eixuga una miqueta i així ja tens moc radioactiu per divertir-te amb els companys.

µ Si t’interessa, ho pots guardar en una bosseta o tupper i col·locar-lo en la nevera si ho vols conservar-lo per un altre dia.

dilluns, 19 de febrer del 2018

Campionat de bàdminton

Des del centre volem donar l'enhorabona als esportistes de bàdminton del CEIP Guillem de Montgrí. La nostra escola ha estat classificada en el 3r lloc d'entre totes les escoles de la illa. 
També hem de felicitar a n'Alexandra i n'Emma de sisè d'EP, n'Àlvaro de 5è EP i na Lucia de 4t EP per haver quedat entre les tres primeres de la seva categoria per nivells. 

divendres, 2 de febrer del 2018

Convocatòria assemblea del 2n trimestre


        
GOVERN DE LES ILLES BALEARS
Conselleria d’Educació i Cultura

C.E.I.P. Guillem de Montgrí

ASSEMBLEA DE FAMÍLIES 2N TRIM.

4t + 5è + 6è primària
DIMARTS 06/02/2018

14H. aula de 4t EP
                                       MD020517 
Estimades famílies, esteu convocades a l’assemblea de segon trimestre del segon cicle de primària (4t, 5è i 6è) que es farà de forma conjunta. Tindrà lloc el proper dimarts 6 de febrer a l’aula de 4t de primària per tractar sobre els següents temes:
-       Reorganització continguts de matemàtiques i ciències naturals.
-       Normativa Conselleria deures.
-       PAE (Pla d’Acompanyament Escolar).
-       Biblioteca (regal de Pare Noel).
-       Activitats complementàries.
-       APP Conselleria d’Educació.
-       Altres informacions.
Atentament, les tutores de 2n cicle de primària.

        
GOVERN DE LES ILLES BALEARS
Conselleria d’Educació i Cultura

C.E.I.P. Guillem de Montgrí

ASAMBLEA DE FAMILIAS 2º TRIM.

4º + 5º + 6º primaria
MARTES 06/02/2018

14H. aula de 4º EP
                                       MD020517 
Estimadas familias, estáis convocadas a la asamblea del segundo trimestre del segundo ciclo de primaria (4º, 5º y 6º) que se desarrollará de forma conjunta. Tendrá lugar el próximo martes 6 de febrero en el aula de 4º de primaria para tratar sobre los siguientes temas:
-       Reorganización contenidos de matemáticas y ciencias  naturales.
-       Normativa Conselleria deberes.
-       PAE (Plan de Acompañamiento Escolar).
-       Biblioteca (regalo de Papá Noel).
-       Actividades complementarias.
-       APP Conselleria de Educación.
-       Otras informaciones.

Atentamente, las tutoras de 2º ciclo de primaria.