Aqui teniu el tema musical que heu de preparar pel Festival de final de curs, heu d'assajar i aprendre bé el tema de "Zenttric", cantarem en directe per tot el centre.
Ànim! Sortirà molt bé si assajau molt!
CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dimarts, 17 de maig del 2011
dissabte, 7 de maig del 2011
X Trobada Esportiva Escolar . MAIG 2011 Sant Antoni de Portmany
El passat dijous 5 de maig vàrem participar en la trobada esportiva escolar municipal, és una jornada per compartir amb tots els alumnes de 3r de les escoles de municipi i conviure amb l´activitat física
els jocs de la trobada foren
1 Piscina municipal JOCS EN LA PISCINA
2 poliesportiu sa pedrera JOC DE PILOTES FORA
3 camp de futbol BATICAMP
4 pista d´atletisme JOCS DE RELLEUS
2 poliesportiu sa pedrera JOC DE PILOTES FORA
3 camp de futbol BATICAMP
4 pista d´atletisme JOCS DE RELLEUS
Etiquetas:
curs 2010-2011,
Ed. Física,
jocs
dilluns, 2 de maig del 2011
CELEBRACIÓ 25È ANIVERSARI GUILLEM DE MONTGRÍ

Benvolgudes famílies de nou. Comencem el 3r trimestre informant que el proper diumenge dia 5 de juny tindrà lloc els actes de celebració del 25è aniversari de la nostra escola.L'acte començarà a les 11 hores del matí i entre d'altres, hi haurà les següents activitats:
- EXPOSICIÓ AUDIOVISUAL DE FOTOS, VIDEOS, CARTELLS DELS DIFERENTS FESTIVALS D'ESTELS,NOTÍCIES DE PREMSA...
- DIVERSIÓ PELS INFANTS:TALLERS INFANTILS,JOCS...
- LLIURAMENT D'ORLES ALS MEMBRES DELS DIFERENTS EQUIPS DIRECTIUS.
- PRESENTACIÓ DEL LOGOTIP DE L'ESCOLA I MURAL COMMEMORATIU.
- ACTUACIÓ MUSICAL
- ACTUACIÓ COLLA DE BALL PAGÈS-
- APERITIUS I BEGUDES
TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA ESTÀ CONVIDADA PEL DIUMENGE 5 DE JUNY,ALUMNAT, PARES,MARES, APIMES D'AVUI I D'AHIR,MESTRES D'AVUI I DE SEMPRE...TOTHOM!!!
diumenge, 1 de maig del 2011
Tutoria - Activitat: Pots ballar com un cuc?
Hola! estau preparats per tornar demà a s'escola? esper que hagiu agafat energies, us deix una animació amb cucs molt energètics per agafar forces.
Queda poc per acabar el curs i no hem de baixar el ritme de feina!
Fins demà!
Pregunta: Pots ballar com un cuc? ;)
Queda poc per acabar el curs i no hem de baixar el ritme de feina!
Fins demà!
Pregunta: Pots ballar com un cuc? ;)
dimecres, 20 d’abril del 2011
Feïm camí - Bones vacances!!!
Una sortida pels voltants, un camí iniciat, continuat i acabat, heu pogut observar el vostre entorn? us heu fixat que trobaveu més curiositats a la tornada que no pas a l'inici? Per què? els vostres ulls se fan més grans o els tenieu igual? llavors..... com és que no vareu veure els ossos de cabres o el forn de calç? qualcú ha vist el pèl de bruixa? segur que si :).
I és que tothom ha fet el mateix camí fent coses diferents, com pot ser? no és estrany... ja que caminar és un bona activitat per conèixer-mos millor, per mostrar sentiments i interessos, fins i tot, la nostra manera de caminar, com pujar una pendent....

Tal vegada no t'ha interessat cercar res als arbres però si que t'ha agradat trobar-te un forn al mig de la natura oi?
Miram on posam cada peu per no caure, ens agafam a un company, demanam ajuda i tornam a seguir el nostre camí, també n'hi ha que no cauen i ajuden a la resta a seguir.
Per tant....us desig que tingueu un bon camí cap a les vacances i per la resta i més!
Bones vacances!
Etiquetas:
sortida_voltants,
tutoria
divendres, 15 d’abril del 2011
Enhorabona 3er - Sou l'ecoaula del mes
Com sabeu, des de fa uns mesos ompliu una graella que vigila si heu tancat finestres, ordinadors, portes, si teniu net el terra etc.....
Doncs al darrer mes heu sortit com l'ecoaula de Primària.
Enhorabona 3er!
Aqui teniu la foto grupal amb el diploma d'ecoaula del mes, una distinció feta per la comissió de medi ambient del CEIP Guillem de Montgrí, aqui podeu consultar el bloc de medi ambient del centre, i llegir les cartes d'en Kauka (el nostre ximpamic)
Doncs al darrer mes heu sortit com l'ecoaula de Primària.
Enhorabona 3er!
Aqui teniu la foto grupal amb el diploma d'ecoaula del mes, una distinció feta per la comissió de medi ambient del CEIP Guillem de Montgrí, aqui podeu consultar el bloc de medi ambient del centre, i llegir les cartes d'en Kauka (el nostre ximpamic)
diumenge, 6 de març del 2011
català - Projecte: m'expliques una història - Activitat: Miniwebquest

Mentres creau els vostres personatges per les històries que posteriorment explicareu als vostres companys. Aquesta setmana començarem la següent Miniwebquest, què repassarà els elements que hem estudiat a l'aula.
Pitja aqui per començar a llegir la miniwebquest,
Mentrestant podeu deixar escrit als comentaris quins elements té una història, recordau que puja nota final i només queden 20 dies per acabar el 2on trimestre!
ànim!
Etiquetas:
miniwebquest,
projecte_mexpliques_una_historia,
webquest
divendres, 25 de febrer del 2011
Activitat manualitat - Carnestoltes
El pròxim 3 de Març celebram Carnestoltes amb algunes activitats i tallers, us deixam unes propostes per començar a escollir quin tipus de barret o collar voleu fer.
Collar de flors (utilitzar fil de llana)
Collar de flors (utilitzar fil de llana)
dimecres, 16 de febrer del 2011
LA RECOLLIDA DE MÒBILS CONTINUA
VOLEM MÉS MÒBILS!!!
A l'escola no volem deixar de recollir mòbils, així que hem pensat en apuntar-nos a una nova iniciativa.
A través de la pàgina web de movilbank es canvien mòbils per diners, el preu va en funció dels tipus de terminals.
Des del centre hem pensat que els diners aconseguits amb els mòbils recollits els podríem dedicar a un projecte del Fons Pitiús de Cooperació , en el qual l'escola col·labora, o en algun altre projecte que sigui interessant. Us informaríem on finalment van destinats.
Podeu seguir deixant els mòbils a la caixa de l'entrada.
Gràcies per la vostra col·laboració .
A l'escola no volem deixar de recollir mòbils, així que hem pensat en apuntar-nos a una nova iniciativa.
A través de la pàgina web de movilbank es canvien mòbils per diners, el preu va en funció dels tipus de terminals.
Des del centre hem pensat que els diners aconseguits amb els mòbils recollits els podríem dedicar a un projecte del Fons Pitiús de Cooperació , en el qual l'escola col·labora, o en algun altre projecte que sigui interessant. Us informaríem on finalment van destinats.
Podeu seguir deixant els mòbils a la caixa de l'entrada.
Gràcies per la vostra col·laboració .
dissabte, 13 de novembre del 2010
Calcul matemátic!!
Una eina bàsica de les matemàtiques que no podem oblidar, aquí teniu un nou enllaç per a treballar el càlcul. Triau el vostre nivell...i endavant! Clica aquí!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)