CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dilluns, 29 d’octubre del 2018

Estats d'ànim

Versos que expressen un estat d'ànim positiu
- Com un nígul blanc
en un cel blau. 
Quan estic en un verd prat
em sento com una rosella. 

- Avui estic feliç 
com la nau perdiu. 
- Estic somrient 
com un saltarí.

- Un dia assolejat, 

bonic i preciós. 
Les flors es veien més. 

- Els núbols canten, 
els ocells ballen
i l'alegria fa somriure a tothom. 

- Em sent com un sol groc
quan fa molta calor. 
Quan estic a la platja, 
em sento com un peix, 
nedant tranquil·lament. 

- Em sent com quan reguen una planta i creix. 

- El meu amor
em fa molt feliç.
El meu amic m'ha regalat
una caixa de llaminadures especials. 

- Al meu dia a dia 
estic més feliç que una síndria. 

- Avui estic radiant
com la llum del sol brillant. 

- Quan reguen una planta i creix. 

- Quan regalem un regal al nostre amic. 

- Em sento feliç perquè he tret un deu. 

- Avui estic molt feliç 
perquè vaig a jugar amb els meus amics. 

Versos que expressen un estat d'ànim considerat no positiu

- Em sent com un nígul
quan es posa negre, 
com un forat negre
que mai s'acaba. 
Quan el cel està negre
em sent identificat.

- Malamanent estic 
com una arbre perdut. 

- Està ploguent
no puc sortir, 
quina desgràcia per a mi!

- Fa un dia nebulós, 
el sol s'està amagant
i va a començar a ploure. 

- Em sent igual que una taula solitària. 
Em sent com una fruita madura. 
Vaig somiar que la neu ardia, 
que la lava relliscava, 
i també vaig somiar l'impossible: 
que vosaltres m'estimeu. 

- Està ploguent i no puc sortir, 
quan està ploguent em sent 
com si fos un raig que cau del cel. 

- Em sent com quan el meu equip preferit perd. 

- Estic enfadat 
perquè la meva marfe m'ha castigat. 
No em deixa quedar amb el meus amics, 
quina desgràcia per mi!

- Avui és un dia molt trist per mi
perquè s¡ha anat un amic.

- Avui estic molt enfadat
perquè el meu arbre s'ha trencat.

- Quan no reguen les plantes i es moren.
Quan no regalem un regal al  nostre amic pel seu aniversari.

- A vegades em sent com una flor,
quasi sempre sóc seriós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada