CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


divendres, 15 de maig del 2020

INFORMACIONS

Bon dia nens, ja arriba el cap de setmana i esperem que el temps acompanyi per a poder gaudir dels dies. Com ja sabeu avui no toca ninguna assignatura de les meves però només volia dir-vos un parell de coses:

- Donar l'enhorabona per la quantitat de presentacions de diapositives de CCNN que vaig rebre ahir :).
- Recordar que si algun de vosaltres té dubtes sobre les tasques que li falten per realitzar  es pot en contacte amb jo per les vies que ja coneixeu.
- Avui tinc una reunió de 10:00 a 12:00 hrs, per aquest motiu si teniu qualque dubte estaré a la sala fins les 10 hrs i de 12:00 a 14:00 hrs. De tota manera vosaltres podeu anar a treballar amb els vostres companys ja que intentaré anar passant a estones.
- Na Betty al llarg del matí vos donarà les instruccions d'una tasca de plàstica que penso que vos farà molta il·lusió i sobre la que parlarem més endavant ja que m'agradaria que li dediqueu temps i il·lusió.


PASSEU UN FELIÇ CAP DE SETMANA
No te pierdas los mejores gifs emoticones - Imagenes de Emojis ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada