Ahir hem començat a dur sous per la guardiola, després de passar llista, hem parlat de la importància del respecte als companys i a les normes en educació física i hem posat en marxa el class Dojo. Aquestos dies triarem el nostre "monstre".
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dimecres, 27 de setembre del 2023
dimecres, 20 de setembre del 2023
Información familias
Estimadas familias,
Tal como se explicó en la asamblea, es costumbre en nuestro centro, empezar a "hacer hucha" de cara al viaje de estudios de sexto curso. La idea es ir ahorrando poquito a poco para financiarlo y para que los estudiantes sean conscientes del esfuerzo económico que supone y den importancia al ahorro y la gestión económica.
El dinero aportado por cada alumno o alumna será para su pago individual, és decir, no será para repartir entre todos por igual (a diferencia de otras actividades conjuntas que se haran en sexto curso).
La cantidad que se deberá aportar todos los martes a partir de la próxima semana es de dos euros. No es obligatorio, agradecería que si alguna familia prefiere no participar, me lo comunique a mi correo corporativo: soniaserra@ceipguillemdemontgri.com para tenerlo en cuenta a la hora de pasar lista. Así mismo, en este mismo correo atenderé cualquier duda que pueda surgir. Muchas gracias.
Sonia Serra Riera
Assemblea 20-09-2023
Avui hem parlat del viatge d`estudis de 6è. Com es va dir a l'assemblea, tots els dimarts hem de dur 2€ per anar estalviant. No és obligatori, però si recomanable.
dijous, 14 de setembre del 2023
Assemblea 14-09-23
Avui hem parlat de les tortuges babau. I hem dit que hem de cuidar-les molt i hem vist imatges del naixement de tortugues a Sa platja des Cavallet aquest estiu.
NOTICIA NACIMIENTO DE TORTUGAS PERIÓDICO DE IBIZA Y FORMENTERA
ESFUERZO POR PROTEGER EL NIDO DE TORTUGAS DEL TEMPORAL
diumenge, 10 de setembre del 2023
3, 2, 1...Començam!
Començam el nou curs 23-24
Apreciades famílies,
Benvingudes al tercer cicle i al 5è nivell! Tornam amb les piles carregades i amb molta il·lusió per començar aquest curs!
Us desig que sigui agradable, productiu i carregadet d'experiències noves!
Aquí us deix la informació que es va donar a l'assemblea de famílies pels qui no vàreu poder asistir, així com el calendari escolar.
Salut!
Sònia Serra Riera
divendres, 16 de juny del 2023
LA LLIBRETA VIATGERA
Aquesta setmana ens ha tocat viatjar fins a Liverpool i fins a Cadis, de la mà de'n Jude i de n' Unai com a lloc de naixement de les seves famílies. Primer ha estat el torn d'en Jude que ens ha exposat tot el que sap sobre Liverpool, una regió situada en Anglaterra. Ens ha fet una exposició on ens ha explicat el seu equip de futbol, llocs per visitar, un poc d'història i la gastronomia. N' Unai ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la ciutat de Cadis, situada en la costa de la Comunitat Autònoma d'Andalusia. Ens ha explicat la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!
dilluns, 12 de juny del 2023
divendres, 2 de juny del 2023
LLIBRETA VIATGERA
Aquesta setmana ens ha tocat viatjar molt lluny, concretament fins el Marroc i fins Veneçuela de la mà de Khalid i de Melhanny. Primer ha estat el torn d'en Khalid que ens ha exposat tot el que sap sobre Alhucemas, una regió situada al nord del Marroc banyada pel Mar Mediterrani. Ens ha fet una exposició on ens ha explicat com és el seu relleu, les platges, les muntanyes, un poc d'història i moltes curiositats. Na Melhanny ens va ha fet una exposició molt interessant sobre la ciutat de Mèrida a Veneçuela (lloc de naixement) coneguda com "Santiago de los Caballeros". Ens ha explicar la seva ubicació, llocs per visitar, la gastronomia i aspectes curiosos de la província. Curiosament, a Mérida es troba la gelateria amb més sabors del món (calamar, peix, tomàtiga, etc...). Ens ha semblat molt original. Finalment ens han mostrat les imatges que han portat i ens han fet algunes preguntes. Heu fet una feina excel·lent!! Enhorabona!!
dilluns, 29 de maig del 2023
Educació Física
SETMANA SOBRE RODES
Avui dilluns, hem fet la primera sessió de la setmana sobre rodes!
Amb el casc posat i moltes ganes de posar-nos en marxa, hem recorregut tot el pati de Primària, superat obstacles i practicat algunes normes de circulació.
Ho heu fet molt bé!



.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

