CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dilluns, 26 de febrer del 2018

Avui en l' assemblea n'Andrés ens ha mostrat tres preciosos dibuixos que ha fet amb "carboncillo". Hem quedat meravellats i li hem fet preguntes sobre la seva feina.


 N'Aurora també ens ha mostrat uns dibuixos molt guapos  i entretinguts, ja que entre els seus traços s'amagaven  noms de persones.





En Joan i na Neus han anat a un campeonat de vela aquest cap de setmana i n'Ilías ha vingut molt content perquè va marcar cinc gols a un partit de futbol.

dimarts, 20 de febrer del 2018

assemblea



Resultado de imagen de heian sandan










Avui  hem parlat del viatge de na Hannah a Madrid i n'Alejandro i en Lucas han fet una kata.


dilluns, 19 de febrer del 2018

APADRINAMENT LECTOR

El passat divendres dia 16 l'alumnat de 1r i 5è va retrobar-se per continuar escrivint fantàstics contes.

Ja quasi els tenim tots acabats!!

Si clicau damunt aquesta imatge, podreu veure les fotos de la sessió.


Campionat de bàdminton

Des del centre volem donar l'enhorabona als esportistes de bàdminton del CEIP Guillem de Montgrí. La nostra escola ha estat classificada en el 3r lloc d'entre totes les escoles de la illa. 
També hem de felicitar a n'Alexandra i n'Emma de sisè d'EP, n'Àlvaro de 5è EP i na Lucia de 4t EP per haver quedat entre les tres primeres de la seva categoria per nivells. 

asamblea 19-2-2018

Hoy en la asamblea hemos hablado de varios temas: de que nuestro colegio ha quedado tercero de badminton en un torneo que se celebraba el sábado en el polideportivo, de que Mayte ha traido unos dibujos preciosos que ha hecho el fin de semana, de que Lucas ha traido una medalla de karate de primer puesto que ganó este fin de semana y por último, de que Joan ha visto delfines en la bahía de San Antonio esta mañana.

Tenemos verdaderos y verdaderas artistas en esta aula!!





dijous, 15 de febrer del 2018

EL NOSTRE COLE GUANYADOR DEL CARNAVAL!!!
El dimarts dia 13, es va celebrar la rúa de Carnaval a Sant Antoni i el nostre centre va ser el guanyador en la categoria escolar. 

Enhorabona a tots per la feina feta i el bon resultat!!


Assemblea 12-02-18

N'ANDRÉS ENS MOSTRA  MINERALS

El passat dilluns n'Andrés ens va portar la colecció de minerals que ha començat. 
A més, ens va fer una fantàstica i treballada explicació de cada un. Ho va fer molt bé!

Gràcies, company, fantàstica exposició!!




dissabte, 10 de febrer del 2018

CELEBRAM EL DIJOUS LLARDER 

El passat dijous vàrem celebrar al centre el dijous Llarder. La temàtica va ser "La Movida".  Vàrem venir tots ben guapos i guapes i després d'una magnífica desfilada, es va realitzar un GOT TALENT, amb fantàstiques actuacions.
Clicau damunt la foto i podreu veure imatges de la jornada. Si en voleu veure més, visitau el bloc de l'escola.



divendres, 9 de febrer del 2018

assamblea

Asamblea 
Hoy hemos hablado de el got talent que hicimos ayer y tambien de otras ideas para el proximo año y son ir de pelicula ,videojuegos ,transformers,militar,payasos,cuentos y animales.