Enigma 12 3rcicle by Anonymous RZVDexu on Scribd
CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dimecres, 28 de febrer del 2018
dilluns, 26 de febrer del 2018
Avui en l' assemblea n'Andrés ens ha mostrat tres preciosos dibuixos que ha fet amb "carboncillo". Hem quedat meravellats i li hem fet preguntes sobre la seva feina.
N'Aurora també ens ha mostrat uns dibuixos molt guapos i entretinguts, ja que entre els seus traços s'amagaven noms de persones.
En Joan i na Neus han anat a un campeonat de vela aquest cap de setmana i n'Ilías ha vingut molt content perquè va marcar cinc gols a un partit de futbol.
N'Aurora també ens ha mostrat uns dibuixos molt guapos i entretinguts, ja que entre els seus traços s'amagaven noms de persones.
En Joan i na Neus han anat a un campeonat de vela aquest cap de setmana i n'Ilías ha vingut molt content perquè va marcar cinc gols a un partit de futbol.
dimarts, 20 de febrer del 2018
dilluns, 19 de febrer del 2018
Campionat de bàdminton
Des del centre volem donar l'enhorabona als esportistes de bàdminton del CEIP Guillem de Montgrí. La nostra escola ha estat classificada en el 3r lloc d'entre totes les escoles de la illa.
També hem de felicitar a n'Alexandra i n'Emma de sisè d'EP, n'Àlvaro de 5è EP i na Lucia de 4t EP per haver quedat entre les tres primeres de la seva categoria per nivells.
També hem de felicitar a n'Alexandra i n'Emma de sisè d'EP, n'Àlvaro de 5è EP i na Lucia de 4t EP per haver quedat entre les tres primeres de la seva categoria per nivells.
asamblea 19-2-2018
Hoy en la asamblea hemos hablado de varios temas: de que nuestro colegio ha quedado tercero de badminton en un torneo que se celebraba el sábado en el polideportivo, de que Mayte ha traido unos dibujos preciosos que ha hecho el fin de semana, de que Lucas ha traido una medalla de karate de primer puesto que ganó este fin de semana y por último, de que Joan ha visto delfines en la bahía de San Antonio esta mañana.
Tenemos verdaderos y verdaderas artistas en esta aula!!
Tenemos verdaderos y verdaderas artistas en esta aula!!
dijous, 15 de febrer del 2018
Assemblea 12-02-18
N'ANDRÉS ENS MOSTRA MINERALS
El passat dilluns n'Andrés ens va portar la colecció de minerals que ha començat.
A més, ens va fer una fantàstica i treballada explicació de cada un. Ho va fer molt bé!
Gràcies, company, fantàstica exposició!!
dissabte, 10 de febrer del 2018
CELEBRAM EL DIJOUS LLARDER
El passat dijous vàrem celebrar al centre el dijous Llarder. La temàtica va ser "La Movida". Vàrem venir tots ben guapos i guapes i després d'una magnífica desfilada, es va realitzar un GOT TALENT, amb fantàstiques actuacions.
Clicau damunt la foto i podreu veure imatges de la jornada. Si en voleu veure més, visitau el bloc de l'escola.
divendres, 9 de febrer del 2018
assamblea
Asamblea
Hoy hemos hablado de el got talent que hicimos ayer y tambien de otras ideas para el proximo año y son ir de pelicula ,videojuegos ,transformers,militar,payasos,cuentos y animales.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)















