![]() |
| De Bloc d'aula de 3r de Primària |
CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dimecres, 29 d’abril del 2015
dimarts, 28 d’abril del 2015
El cuerpo humano
Se trata de un recurso centrado en el esqueleto: se explica qué es, los huesos que lo forman y su funcionamiento.
Para empezar la actividad haced clic en el enlace:
fuente:http://www.juntadeandalucia.es/averroes
Lengua castellana
Hola, aquí tenéis una actividad interactiva de lengua castellana muy divertida. Espero que os guste.
Para empezar haced clic en el enlace:
http://www.edu365.cat/primaria/muds/castella/lecturas/reporteros/index.htm

fuente: http://www.edu365.cat
Para empezar haced clic en el enlace:
http://www.edu365.cat/primaria/muds/castella/lecturas/reporteros/index.htm

fuente: http://www.edu365.cat
dijous, 23 d’abril del 2015
divendres, 17 d’abril del 2015
Actividades interactivas y manualidades sobre el día del libro (Sant Jordi)
En esta web: eldiadellibro.eu podréis encontrar el origen de la celebración del día del libro el día 23 de abril, aunque ya lo hemos hablado en clase, ¿os acordáis?
En esta entrada os vamos a dejar diferentes actividades interactivas o creativas para celebrarlo, aunque no sólo el 23 de abril, sino cualquier día del año. Están en Symbaloo.
En esta entrada os vamos a dejar diferentes actividades interactivas o creativas para celebrarlo, aunque no sólo el 23 de abril, sino cualquier día del año. Están en Symbaloo.
dimecres, 15 d’abril del 2015
ENS VISITA LA MAMÀ DE N' AIRAM
Ens va agradar molt tenir amb nosaltres a Yesi, la mamà d' Airam. Va venir a explicar-nos com és el dia a dia d'una família nombrosa com la seva (són quatre germans). L'organització diària, les compres, el temps lliure..
N'Airam venia preparadíssim per presentar-nos-la i ho va fer molt bé!
Ens va agradar molt mirar els àlbums de fotos que guarda amb tant d'amor la família. En alguns sortien companys de la classe.
Vàrem fer-li preguntes sobre el "funcionament" de la família. Un company va dir: "siendo tantos en casa no tendréis mucho dinero, no?". I, particularment, em va agradar molt la resposta. Na Yesi va contestar que tinguent els diners necessaris per viure, no necessitaven més. Va dir que ells gaudien molt més menjant-se un entrepà tots junts a la platja que anant al restaurant més luxós. Ens va donar així una excel.lent lliçó de vida: el material no dóna la felicitat, són els petits moments diaris, la base per aconseguir-la.
I abans d'acomiadar-se, n' Airam i la mamà ens van alegrar amb una feliç notícia. La família augmentarà d'aquí uns mesos!! Una germaneta està en camí!!
Moltes gràcies per venir, Yesi. Us desitjam moltes alegries amb aquesta nova vida que comença!!
dimecres, 25 de març del 2015
divendres, 13 de març del 2015
NA ROSA ENS "TRANSPORTA" AL NOSTRE POBLE 40-50 ANYS ENRERA
El passat dimarts 24-02 vàrem tenir amb nosaltres a na Rosa, la mare d'en Manel.
Venia molt preparada, amb un gran repertori fotogràfic d'aquell temps. Fotos de joguines de l'època, de jocs, de vestimenta, de celebració d'aniversaris (generalment amb la família i els veïns), de dibuixos animats, etc.
Papàs i mamàs, recordau com eren els parcs de l'època. Arena enterra, tot fet de ferro...
Va portar una Nancy! A "algunes" ens va fer venir nostàlgia...
També va portar discs de vinil i casettes, que ja no fan servir els nostres nens i nenes...
Ens va fer veure també el gran canvi que ha experimentat el nostre antic poblet pescador amb l'arribada del turisme i la massiva construcció d'hotels.
Moltes gràcies per dedicar-nos el teu temps i per oferir-nos aquesta visió tan interessant!!
El passat dimarts 24-02 vàrem tenir amb nosaltres a na Rosa, la mare d'en Manel.
Venia molt preparada, amb un gran repertori fotogràfic d'aquell temps. Fotos de joguines de l'època, de jocs, de vestimenta, de celebració d'aniversaris (generalment amb la família i els veïns), de dibuixos animats, etc.
Papàs i mamàs, recordau com eren els parcs de l'època. Arena enterra, tot fet de ferro...
Va portar una Nancy! A "algunes" ens va fer venir nostàlgia...
També va portar discs de vinil i casettes, que ja no fan servir els nostres nens i nenes...
Ens va fer veure també el gran canvi que ha experimentat el nostre antic poblet pescador amb l'arribada del turisme i la massiva construcció d'hotels.
Moltes gràcies per dedicar-nos el teu temps i per oferir-nos aquesta visió tan interessant!!
dimecres, 11 de març del 2015
dimarts, 10 de març del 2015
PRUEBAS CANGURO (MATE)
Informamos a las familias y recordamos a los alumnos que se han inscrito, que el próximo jueves 19 de marzo se llevarán a cabo las pruebas del concurso matemático "Cangur", organizadas por la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.
Se han inscrito un total de 10 alumnos de 5º de primaria, y 15 alumnos de sexto de nuestro centro. Se realizarán en el mismo colegio a primera hora de la mañana por parte de las profesoras de matemáticas.
Se han inscrito un total de 10 alumnos de 5º de primaria, y 15 alumnos de sexto de nuestro centro. Se realizarán en el mismo colegio a primera hora de la mañana por parte de las profesoras de matemáticas.
Toda la información la podéis encontrar en la página web del concurso.
Aquí os dejamos pruebas para quinto y sexto para practicar.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)















