CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimecres, 19 de desembre del 2012

Jingle Bells


Aquest divendres és el darrer dia de classe abans de les vacances de Nadal. Per això els alumnes de 5è estam preparant una cançó conjuntament amb els nins i nines de 1er. Aquí teniu l'ellaç amb la música i la lletra per a que practiqueu dijous a la tarda. Segur que sortirà superbé!!! Ah! I recordau que a la tercera estrofa tornam a cantar la primera, com a la fotocòpia!




Mercat Pagès

Avui dimarts dia 19, hem anat de visita a la biblioteca del poble i després a comprar unes coses al mercat pagès i a l'Eroski per fer l'esmorzar saludable de demà. A veure què surt, aquí teniu unes poques fotos...

dilluns, 17 de desembre del 2012

COMENÇA LA WEBQUEST

Com a part de la unidat didàctica de Cicle del primer trimestre, els alumnes del tercer cicle, realitzaran una webquest on line, a on treballaran aspectes de Coneixement del medi i Matemàtics, al voltantdel tema " La Salut i l'Alimentació".
Aquest tema finalitzarà amb la sortida al poble que realitzaran el dimecres.Ànim i a continuar!

Webquest

VISITA AL MERCAT PAGÈS

Entra a la webquest amb el/la teu mestre i seguiu les instruccions d'aquesta feina tan especial que vos encomanem per acabar el trimestre.


divendres, 23 de novembre del 2012

Practica divisions per dues xifres.

Aquests dies estam treballant les divisions a classe de matemàtiques, tant d'una xifra com de dues. Avui divendres hem començat a fer algunes online, tot i que ens ha faltat temps per acabar.
Aquí teniu l'enllaç per si voleu practicar les divisions aquest cap de setmana.

Ahh!! I també podeu repassar multiplicacions i altres operacions!

http://www.juntadeandalucia.es/averroes/recursos_informaticos/andared02/refuerzo_matematicas/indicemate.htm

dimarts, 6 de novembre del 2012

La Trencada

El passat dimecres dia 31 d'Octubre, tots els alumnes de l'escola vàrem poder gaudir d'una jornada d'activitats relacionades amb La Trencada, un poc passades per aigua, això sí. Vàrem fer tallers de la tardor, lectura de rondalles, fulles de xocolata i fins i tot, una sortida a l'àrea recreativa se Sa Talaia, on menjarem tot tipus de fruits secs. Aquí van les fotografies.

Xerrada sobre salut i alimentació

Aquest dilluns dia 5 i dimarts dia 6 de novembre, ens han vengut a fer una xerrada des del Fons Pitiús sobre salut i alimentació arreu del món.
Ens hem pogut adonar de la millor manera d'aprofitar els nostres recursos i la manera d'estalviar. Aquí teniu unes quantes fotografies de la jornada d'avui dimarts.

dimecres, 31 d’octubre del 2012

Recordau que avui dia 31 d'Octubre els grups de sisè celebren la festa de Halloween a l'escola devers les 4.30 de la tarda. El preu simbòlic es de 1 euro cada un. Estau tots convidats!!!
Aquí teniu un vídeo terrorífic per a que comenceu a gaudir de la festa...

This is Halloween

dilluns, 29 d’octubre del 2012

ESCACS 2012

Durant aquest mes d'octubre que ja s'acaba, cada dilluns les nines i els nins de cinquè hem après a jugar a escacs, bé al manco a moure les peces, ara ens fa falta practicar molt per ser uns bons jugadors!! Aquests són alguns dels moments d'avui, el nostre darrer dia d'escacs. Moltes gràcies a en Juan per les seves explicacions.