Aquest divendres és el darrer dia de classe abans de les vacances de Nadal. Per això els alumnes de 5è estam preparant una cançó conjuntament amb els nins i nines de 1er. Aquí teniu l'ellaç amb la música i la lletra per a que practiqueu dijous a la tarda. Segur que sortirà superbé!!! Ah! I recordau que a la tercera estrofa tornam a cantar la primera, com a la fotocòpia!
CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nadal 2012. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nadal 2012. Mostrar tots els missatges
dimecres, 19 de desembre del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)