CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimarts, 14 de novembre del 2017

ENIGMA MATEMÁTICO Nº5

Enigma5-3rcicle by Anonymous RZVDexu on Scribd

ASEMBLEA


Avui hem parlat de CLAUDIA que ha guanyat una tablet per al concurs d'aqualia.
També hem parlat dels corals per la mascota de la setmana del mar.
I per ultim hem parlat del 131é aniversari de la invencó de la perforadora de paper.
Resultat d'imatges de setmana de la mar-

divendres, 10 de novembre del 2017

UNES FOTOS DE GRUP PER ACOMIADAR-NOS DE NA JUDITH


Ha arribat el dia. La nostra companya Judith avui ha vingut molt nerviosa: reia, plorava, tornava a riure i plorar... I no és per menys!
La família al complet parteix cap a Alacant a començar una nova etapa amb molta il.lusió.

Els teus  companys i mestres et desitgen molta sort i felicitat, Judith! 

UNA GRAN ABRAÇADA!!


assemblea 9-11-2017

Hoy en la assamblea hemos hablado de
Resultat d'imatges de imagenes de alicante ciudad nuestra compañera Judith que se va a Alicante para siempre te echaremos de menos JUDITHResultat d'imatges de imagenes de alicante ciudad

dimecres, 8 de novembre del 2017

FEIM KÁRATE A EDUCACIÓ FÍSICA

El dimarts passat l'alumnat de 5è, a l'hora d'Educació física, va anar al pabelló a aprendre a fer kárate. Na Sabina va tenir una boníssima ideia.

Ho varen passar molt bé! 











assemblea 8-11-2017

Avui en l´assemblea hem parlat de les mascotes dels companys, de la raça pitbull, de les races dels altres i un poc de la setmana del mar.

dimarts, 7 de novembre del 2017


HOY EN LA ASSAMBLEA HEMOS HABLADO DE QUE NUESTRA COMPAÑERA JUDITH EL JUEVES QUE VIENE VENDRÁ A NUESTRA CLASE POR ÚLTIMA VEZ, YA QUE SE VA A VIVIR A  ALICANTE, A  SANTA POLA.

También nuesstra compañera Aurora ha traído una alga roja que ha construido como idea para la semana del mar con botellas de plástico.




Avui en l' assemblea hem parlat de les fotos que ens començaran a fer demà. També del llibre de lectura indivindual que farem en català.

dimecres, 1 de novembre del 2017

CELEBRAM TOTS SANTS

Contava la meua estimada güela Catalina, que temps endarrera, a les cases pageses, la família al complet s'asseia rodant la taula i tots menjaven fruits secs amb molta alegria. A l'hora d'anar a dormir, es deixaven les escloves damunt la taula i els llums encesos, ja que es deia que a la nit passaven les "ànimes" dels difunts, que en veure tanta abundància deien: "Sempre així! Sempre així!"

El dimarts, tot l'alumnat de primària i els mestres varem voler seguir amb el costum tan nostre de la trencada. El matí va començar amb una deliciosa oloreta de castanyes torrades i va continuar amb una sortida al berenador de Cala Gració, on tots varem gaudir de fruits secs i jocs molt divertits.

Una jornada fantàstica! Volem donar les gràcies a les castanyeres de l'APIMA, que ens varen proporcionar una cistella carregada de calentetes i delicioses castanyes!