CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimecres, 16 de gener del 2013

Bon dia! La setmana que ve comença la Setmana dels Estels amb motiu de les festes de Sant Antoni. Aqui teniu el blog on podeu consultar tot tipus de informació i descarregar documents amb explicacions de l'elaboració d'aquests estels.

A veure si omplim el cel!!!

Setmana dels Estels

dilluns, 14 de gener del 2013

Nombres decimals

Com ja sabeu, aquest segon trimestre toquen nombres decimals a matemàtiques. Avui a classe hem començat a treballar al quadern i amb l'ordinador.
Aquí teniu l'enllaç per a que aneu practicant a casa.

A veure si us animeu!!!
Practica els nombres decimals

dimecres, 9 de gener del 2013

Ja hem acabat el projecte de La Setmana de la Mar

Ja les tenim!!! Després de moltes hores de feina, a la fi hem acabat les mascotes de La Setmana del Mar: Winter i Fénix!
Ara només queda aguantar els nervis fins al dimarts 15 de Gener que es quan surten els resultats del concurs. El que tenim clar, és que en realitat els resultat final és el que menys importa. El que compta realment, és que hem aprés moltes coses sobre els dofins, hem gaudit d'allò més fent la maqueta i com ha dit qualqú, ens hem botat unes quantes classes de mates!!!

Aquí estan les fotografies del "making-of":


dimecres, 19 de desembre del 2012

Jingle Bells


Aquest divendres és el darrer dia de classe abans de les vacances de Nadal. Per això els alumnes de 5è estam preparant una cançó conjuntament amb els nins i nines de 1er. Aquí teniu l'ellaç amb la música i la lletra per a que practiqueu dijous a la tarda. Segur que sortirà superbé!!! Ah! I recordau que a la tercera estrofa tornam a cantar la primera, com a la fotocòpia!




Mercat Pagès

Avui dimarts dia 19, hem anat de visita a la biblioteca del poble i després a comprar unes coses al mercat pagès i a l'Eroski per fer l'esmorzar saludable de demà. A veure què surt, aquí teniu unes poques fotos...

dilluns, 17 de desembre del 2012

COMENÇA LA WEBQUEST

Com a part de la unidat didàctica de Cicle del primer trimestre, els alumnes del tercer cicle, realitzaran una webquest on line, a on treballaran aspectes de Coneixement del medi i Matemàtics, al voltantdel tema " La Salut i l'Alimentació".
Aquest tema finalitzarà amb la sortida al poble que realitzaran el dimecres.Ànim i a continuar!

Webquest

VISITA AL MERCAT PAGÈS

Entra a la webquest amb el/la teu mestre i seguiu les instruccions d'aquesta feina tan especial que vos encomanem per acabar el trimestre.


divendres, 23 de novembre del 2012

Practica divisions per dues xifres.

Aquests dies estam treballant les divisions a classe de matemàtiques, tant d'una xifra com de dues. Avui divendres hem començat a fer algunes online, tot i que ens ha faltat temps per acabar.
Aquí teniu l'enllaç per si voleu practicar les divisions aquest cap de setmana.

Ahh!! I també podeu repassar multiplicacions i altres operacions!

http://www.juntadeandalucia.es/averroes/recursos_informaticos/andared02/refuerzo_matematicas/indicemate.htm

dimarts, 6 de novembre del 2012

La Trencada

El passat dimecres dia 31 d'Octubre, tots els alumnes de l'escola vàrem poder gaudir d'una jornada d'activitats relacionades amb La Trencada, un poc passades per aigua, això sí. Vàrem fer tallers de la tardor, lectura de rondalles, fulles de xocolata i fins i tot, una sortida a l'àrea recreativa se Sa Talaia, on menjarem tot tipus de fruits secs. Aquí van les fotografies.

Xerrada sobre salut i alimentació

Aquest dilluns dia 5 i dimarts dia 6 de novembre, ens han vengut a fer una xerrada des del Fons Pitiús sobre salut i alimentació arreu del món.
Ens hem pogut adonar de la millor manera d'aprofitar els nostres recursos i la manera d'estalviar. Aquí teniu unes quantes fotografies de la jornada d'avui dimarts.