Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
divendres, 27 de gener del 2023
dijous, 26 de gener del 2023
REUNIÓ DIGITAL AMB ELS ALUMNES DE QUARTÓ DEL REI
El darrer dijous vàrem tenir l'oportunitat de tenir una reunió digital amb els alumnes del IES Quartó del Rei. Es varen presentar, ens varen mostrar un vídeo fets per ells del seu institut i ens varen explicar els seu projecte sobre les "algues". Ens ha agradat molt conèixer als alumnes que vindran a la nostra escola a final de curs per a fer-nos uns taller sobre "BIODIVERSITAT: ESTUDIEM LA POSIDÒNIA MARINA". Ha estat un plaer!! Esteu fent una feina excel·lent!!
APADRINAMENT LECTOR "DORSAL CARRERA SOLIDARIA"
Hola nens, el dimarts passat va´rem visitar als nostres fillols per a realitzar una nova activitat. Tots junts vàrem decorar el nostre dorsal per a la "cursa solidaria" del Dia de la Pau, en benefici de l'organització "IBIZA IN" que fa una gran labor en la inclusió de les persones amb diversitat funcional. El nostre dorsal ens servirà per a poder còrrer la carrera solidaria amb els nostres fillols. Segur que no faran genial i passarem una jornada molt divertida!!
dijous, 19 de gener del 2023
PISTAS NUEVOS AMIGOS/AS
Hola alumnado de 5º,
Cómo os informé a principios de semana, cada día os daré una pista para qué intentéis averiguar de qué municipio será el colegio con el qué haréis nuevos amigos/as. Las pistas que os he ido dando son:
- Es un centro que NO pertenece al municipio de San Antonio.
- Es uno de los municipios de la Pitiusa Mayor con mayor densidad de población.
- Destaca por su calidad y rendimiento en diferentes disciplinas deportivas.
- Está a una distancia de 18.000 m o 18.000.000 mm .
- El colegio tiene un parque situado enfrente denominado Marià Villangómez, el cuál está relacionado con el nombre de su centro.
- En 1.999, la UNESCO declaró PATRIMONIO de la HUMANIDAD ...
¿QUÉ MUNICIPIO ES??
¡El lunes que viene revelaremos la respuesta!
Saludos,
Pepe
dimarts, 10 de gener del 2023
dilluns, 9 de gener del 2023
FESTA DE NADAL 21-12-22
Hola nens, aquí vos deixo les fotos del darrer dia de classe del primer trimestre a on vareu gaudir de la visita del Pare Noel que ens va sorprendre amb regals individuals i molts llibres i jocs per la classe. Després vareu fer una gran actuació amb la representació de la nadala "Merry Christmas" amb la posterior xocolatada al pati. Per acabar el dia va tocar gaudir del "Multicine Guillem de Montgrí" amb tots els companya de l'escola. Si pitjeu a la foto podreu veure la resta. El vídeo de l'actucuació el tindreu més endavant :).
dimarts, 20 de desembre del 2022
Activitat "Nendo Dango"
AVUI HEM LLANÇAT LES BOLLES D'ARGILA A SA TALAIA!
Ha arribat l'esperat dia! Teniem moltes ganes de llançar les nostres "bombes" a la natura per repoblar un espai natural. I...quin lloc millor que Sa Talaia de Sant Antoni, que va patir un incendi el 23 d'agost de l'any 2020. Ho recordau? Aquí teniu un enllaç a la notícia que va sortir al Diario de Ibiza.
Així que, després d'una passejada molt agradable i unes quantes patinades, hem arribat al cim! Quines vistes teniem!
Una vegada dalt, hem deixat anar les bolles cap avall i n'hem reservat una per llançar-la amb totes les nostres forces.
Esperem que les llavoretes puguin néixer i, d'aquí uns anys, poguem tornar a veure Sa Talaia ben verda!
Clique damunt la imatge si voleu veure més fotos.
dilluns, 19 de desembre del 2022
TALLER D'HORT AULA UEECO
Avui en Carlos i na Marwa han anat a fer el taller d'hort amb les nostres companys Mohamed i Loay. Com sempre ha estat una experiència genial!! Estem encantats de poder compartir més temps amb ells!!
dimecres, 14 de desembre del 2022
CONCURS D'ACCÉS "SETMANA DE LA MAR"
Hola nens, avui dimecres han sortit els resultats de la fase de concurs d'accés a poder gaudir de l'activitat de la Setmana de la Mar. Finalment, hem estat seleccionat com uns dels 10 centres que poden gaudir d'una setmana sencera, així que primer de tot...






.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)


