CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimarts, 20 de desembre del 2022

 

Activitat "Nendo Dango"

 AVUI HEM LLANÇAT LES BOLLES D'ARGILA A SA TALAIA!

Ha arribat l'esperat dia! Teniem moltes ganes de llançar les nostres "bombes" a la natura per repoblar un espai natural. I...quin lloc millor que Sa Talaia de Sant Antoni, que va patir un incendi el 23 d'agost de l'any 2020. Ho recordau? Aquí teniu un enllaç a la notícia que va sortir al Diario de Ibiza.

NOTÍCIA I FOTOS 


Així que, després d'una passejada molt agradable i unes quantes patinades, hem arribat al cim! Quines vistes teniem!

Una vegada dalt, hem deixat anar les bolles cap avall i n'hem reservat una per llançar-la amb totes les nostres forces. 

Esperem que les llavoretes puguin néixer i, d'aquí uns anys, poguem tornar a veure Sa Talaia ben verda! 

Clique damunt la imatge si voleu veure més fotos.

dilluns, 19 de desembre del 2022

TALLER D'HORT AULA UEECO

 Avui en Carlos i na Marwa han anat a fer el taller d'hort amb les nostres companys Mohamed i Loay. Com sempre ha estat una experiència genial!! Estem encantats de poder compartir més temps amb ells!! 








dimecres, 14 de desembre del 2022

CONCURS D'ACCÉS "SETMANA DE LA MAR"

Hola nens, avui dimecres han sortit els resultats de la fase de concurs d'accés a poder gaudir de l'activitat de la Setmana de la Mar. Finalment, hem estat seleccionat com uns dels 10 centres que poden gaudir d'una setmana sencera, així que primer de tot... 


En "Don Coronat" estarà exposat  junt amb les mascotes de la resta dels centres participants a l'entrada del Club Nàutic.


A més aqui vos deixo diferents enllaços per a poder veure el vídeo que vareu fer i poder veure la resta de mascotes dels companys de 5è d'altres col·legis. Enhorabona a tots els participants, totes les mascotes son xulíssimes!!


ENLLAÇ AL VÍDEO "DON CORONAT" : https://www.canva.com/design/DAFUD_V9O48/npI-J6KXlDADpcElD4l1pg/watch?utm_content=DAFUD_V9O48&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

ENLLAÇ A LES IMATGES DELS PARTICIPANTS: https://photos.app.goo.gl/toYGHMzg8sxZMij66




dilluns, 12 de desembre del 2022

ACTIVITAT "NENDO DANGO"

 Demà, si el temps ens acompanya, ha arribat el moment d'anar fins Sa Talaia a llençar les nostres "bombes d'argila" amb les llavors de sabina eivissenca, mata i lavanda. Per fi podrem deixar-les al bosc i col·laborar per a que la nostra muntanya torni a ser molt verda i dispossem de molt d'oxígen.

Hem de portat calçat esportiu. L'activitat es farà de les 10:00 fins les 11:30, tornarem a l'escola per esmorzar al pati :).




dijous, 8 de desembre del 2022

DARRER TALLER DE CUINA

 Ahir na Gabriela, en Carlos i en Said varen gaudir del taller de cuina amb els nostres companys Loay i Mohamed. Varen haver de canviar la recepta però van tornar encantats!!! 







diumenge, 4 de desembre del 2022

Setmana de l'esport adaptat

                  ENTREGA DE FERRATINES I DIPLOMES 🏀🎾🏆

Acabam la setmana de l'Esport Adaptat! Esperam haver complert el nostre objectiu:fer visible el Dia internacional de les persones amb Discapacitat (3 de desembre) i fer-vos conscients de la gran importància que té la pràctica  d'esport per a totes les persones i els seus valors: esforç, superació, perseverança... i diversió! 

Avui hem fet entrega de ferratines i diplomes de participació. Clicau damunt la foto per veure més imatges de la setmana.




Nens i nenes, per favor, recordau sempre que TOTS SOM CAPAÇOS!

diumenge, 27 de novembre del 2022

Setmana de l'esport adaptat a Educació Física

                                                         3 DE DESEMBRE

 DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

Estimats nens i nenes, durant la setmana del 28/11 al 2/12, a les sessions d'Educació Física jugarem a jocs adaptats a diferents discapacitats. 

El nostre objectiu és fer visible la importància de la pràctica esportiva entre persones amb discapacitat i sense.

Esperam que ho passeu bé i sigueu conscients de la importància de l'esforç i l' esperit de superació en totes les facetes de la vida. 


dijous, 24 de novembre del 2022

APADRINAMENT LECTOR (lectura de contes)

 Ahir vàrem tenir la sort de tornar a passar una estona amb els nostres fillols de la classe de les tortugues. Els nostres fillols varen estar molt contents de rebre la nostra visita. Els padrins varen contar un conte que havien preparat al seu fillol. HEU FET UNA GRAN FEINA, ENHORABONA!! 




dimecres, 23 de novembre del 2022

ACTIVITAT NENDO DANGO (Reforestar)

 Avui hem fet la primera part de l'activitat Nendo Dango. L'activitat consisteix en fabricar unes "bombes" d'argila amb unes llavors en el seu interior (sabina eivissenca, mata i lavanda). S'havia de mesclar l'argila amb el compost per a fer una bola a on introduir les llavors i després dividir-les en bolles més petites. Ara, el següent pas és deixar reposar les "bombes de llavors" durant quinze dies per poder anar a llençar-les al bosc i així reforestar qualque zona del poble i obtenir més oxigen. Podeu veure les fotos clicant a la foto.


Font de la imatge: https://ladoazuloscuro.lunaazul.org/2017/03/23/nendo-dango-bombas-de-semillas-fukuoka/

Si pitjeu al l'enllaç podreu llegir la notícia del Diari d'Eivissa 

https://www.periodicodeibiza.es/pitiusas/ibiza/2022/11/23/1834023/nendo-dango-alumnos-ibiza-apuestan-por-reforestacion.html





dilluns, 21 de novembre del 2022

ACTIVITAT "NENDO DANGO" (Movimiento Smart Green)

 Hola nens, el proper dimecres realitzarem al centre una activitat per a reforestar els boscos. Per portar a terme aquesta activitat heu de portar un recipient (tupper, capsa de sabates,..) per a guardar la bola d'argilla unes dues setmanes. Moltes gràcies!