CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


diumenge, 21 de gener del 2018

ENS VISITA NA JUDITH!

El dijous passat vàrem tenir una bona sorpresa! Na Judith i els seus pares ens varen visitar. Ens vàren contar que estan feliços i contents amb la seva vida a Torrevieja i nosaltres ens n'alegram molt.

Gràcies per visitarnos i seguiu igual de contents!!


REGAL DE L'APIMA

Volem agraïr a l'APIMA del centre el magnífic regal que han fet al 2n Cicle: ens van deixar triar llibres, mobles, catifes i vinils per crear una fantàstica biblioteca mòbil, que l'alumnat de 5è va estrenar el dimarts passat. 

Moltíssimes gràcies, ens encanta!!


dijous, 18 de gener del 2018

asamblea 18/01/2018

Asamblea
Hoy hemos hablado de la fiesta de bendición de los animales: perros, gatos, conejos, hamsters, etcResultado de imagen de fiesta de bendicion de los animalestc

dimarts, 16 de gener del 2018

assemblea 16/01/2018

ASSEMBLEA


Avui hem parlat del viatge de n'Ilias, que ha anat al Marroc. 
Imagen relacionada







Resultado de imagen de portugal


I na Diana ha anat a Portugal.

dilluns, 15 de gener del 2018

Asamblea 15 /01 /2018

Asamblea
Resultado de imagen de casa de la entrada del pueblo tavernes de la valldignaHoy en la asamblea hemos hablado del viaje de Aurora ha ido a valencia (tavernes de la valldigna)                                             

 












Y Aaron ha ido ha madridResultado de imagen de madrid



divendres, 12 de gener del 2018

assemblea 12 1 2018

En la asamblea de hoy Kenny y Joan han explicado un libro y Carlos ha hecho el cubo de rubik´s que se lo habia desecho Mayte.

dijous, 11 de gener del 2018

assemblea 11 01 2018

Hoy en la asamblea Hanna y Ryan nos han contado que han estado de vacaciones.Hanna se fue ha Filipinas y Ryan a Marruecos.

dimecres, 10 de gener del 2018

assemblea 10 01 2018

Avui en l´assemblea en Joan ens ha contat que ha estat en les termes romanes de Lugo i a Santiago de Compostela. Hem buscat imatges de tot i també del botafumeiro que hi ha a la catedral. Hem parlat del Camino de Santiago i hem vist el recorregut dal d'un mapa.
Na Claudia i en Kenai, aquest Nadal han fet el Caminito del Rey, a Málaga, que transcorre per uns penyassegats a Màlaga i té tres kilòmetres.

ENIGMA MATEMÁTICO Nº9

Enigma Nº9- 3r Cicle by Anonymous RZVDexu on Scribd

dimarts, 9 de gener del 2018

asamblea 09 01 2018

Avui en l' assemblea n`Adrià i en Kenai ens han explicat el que han fet aquestes festes.