CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dimecres, 25 de març del 2015
divendres, 13 de març del 2015
NA ROSA ENS "TRANSPORTA" AL NOSTRE POBLE 40-50 ANYS ENRERA
El passat dimarts 24-02 vàrem tenir amb nosaltres a na Rosa, la mare d'en Manel.
Venia molt preparada, amb un gran repertori fotogràfic d'aquell temps. Fotos de joguines de l'època, de jocs, de vestimenta, de celebració d'aniversaris (generalment amb la família i els veïns), de dibuixos animats, etc.
Papàs i mamàs, recordau com eren els parcs de l'època. Arena enterra, tot fet de ferro...
Va portar una Nancy! A "algunes" ens va fer venir nostàlgia...
També va portar discs de vinil i casettes, que ja no fan servir els nostres nens i nenes...
Ens va fer veure també el gran canvi que ha experimentat el nostre antic poblet pescador amb l'arribada del turisme i la massiva construcció d'hotels.
Moltes gràcies per dedicar-nos el teu temps i per oferir-nos aquesta visió tan interessant!!
El passat dimarts 24-02 vàrem tenir amb nosaltres a na Rosa, la mare d'en Manel.
Venia molt preparada, amb un gran repertori fotogràfic d'aquell temps. Fotos de joguines de l'època, de jocs, de vestimenta, de celebració d'aniversaris (generalment amb la família i els veïns), de dibuixos animats, etc.
Papàs i mamàs, recordau com eren els parcs de l'època. Arena enterra, tot fet de ferro...
Va portar una Nancy! A "algunes" ens va fer venir nostàlgia...
També va portar discs de vinil i casettes, que ja no fan servir els nostres nens i nenes...
Ens va fer veure també el gran canvi que ha experimentat el nostre antic poblet pescador amb l'arribada del turisme i la massiva construcció d'hotels.
Moltes gràcies per dedicar-nos el teu temps i per oferir-nos aquesta visió tan interessant!!
dimecres, 11 de març del 2015
dimarts, 10 de març del 2015
PRUEBAS CANGURO (MATE)
Informamos a las familias y recordamos a los alumnos que se han inscrito, que el próximo jueves 19 de marzo se llevarán a cabo las pruebas del concurso matemático "Cangur", organizadas por la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.
Se han inscrito un total de 10 alumnos de 5º de primaria, y 15 alumnos de sexto de nuestro centro. Se realizarán en el mismo colegio a primera hora de la mañana por parte de las profesoras de matemáticas.
Se han inscrito un total de 10 alumnos de 5º de primaria, y 15 alumnos de sexto de nuestro centro. Se realizarán en el mismo colegio a primera hora de la mañana por parte de las profesoras de matemáticas.
Toda la información la podéis encontrar en la página web del concurso.
Aquí os dejamos pruebas para quinto y sexto para practicar.
SEMANA DEL MAR 2015
Els alumnes de cinquè ja han començat les activitats de la Setmana de la Mar, merescuda recompensa per haver guanyat el concurs aquest any.
Han anat a l'illa de Sa Conillera, han vist dofins, han navegat...Una gran jornada.
Us deixem unes fotos dels dos primers dies.
Han anat a l'illa de Sa Conillera, han vist dofins, han navegat...Una gran jornada.
Us deixem unes fotos dels dos primers dies.
divendres, 6 de març del 2015
ENS VISITA LA MAMÀ DE NOA
El passat dilluns 23-02 vàrem tenir a la classe de 5è una fantàstica ambaixadora d' Holanda!(Països Baixos, com molt bé ens va explicar).
Na Noa ens la va presentar de meravella.
Va venir molt preparada amb imatges característiques del seu país i ens va explicar les diferències entre la nostra cultura i l' holandesa. Fins i tot varem aprendre algunes paraules en holandès!
Ens va agradar molt fer aquest petit "viatge"! Gràcies per informar-nos tan bé!
El passat dilluns 23-02 vàrem tenir a la classe de 5è una fantàstica ambaixadora d' Holanda!(Països Baixos, com molt bé ens va explicar).
Na Noa ens la va presentar de meravella.
Va venir molt preparada amb imatges característiques del seu país i ens va explicar les diferències entre la nostra cultura i l' holandesa. Fins i tot varem aprendre algunes paraules en holandès!
Ens va agradar molt fer aquest petit "viatge"! Gràcies per informar-nos tan bé!
dimecres, 25 de febrer del 2015
dilluns, 23 de febrer del 2015
divendres, 20 de febrer del 2015
ENS VISITA ANDREA, LA MAMÀ D'EN VALENTÍN
El dilluns 16 ens va visitar n' Andrea i ens va ensenyar a fer una tarta de mascarpone i maduixes (red velvet cake) boníssima!
En Valentín ens va presentar la seva mare molt bé!
Vàrem aprendre moltes coses amb ella: ens va parlar del que és el gluten ( totes les postres que ella elabora són sense gluten) a més, ens va parlar de la seva preparació per arribar a treballar al seu propi negoci i ens va fer veure la importància d' esforçar-se i intentar aconseguir els nostres somnis.
Mirau quina bona pinta!!
MOLTES GRÀCIES PER DEDICAR-NOS EL TEU TEMPS I PER ENDOLÇAR-NOS EL MATÍ!!
El dilluns 16 ens va visitar n' Andrea i ens va ensenyar a fer una tarta de mascarpone i maduixes (red velvet cake) boníssima!
Vàrem aprendre moltes coses amb ella: ens va parlar del que és el gluten ( totes les postres que ella elabora són sense gluten) a més, ens va parlar de la seva preparació per arribar a treballar al seu propi negoci i ens va fer veure la importància d' esforçar-se i intentar aconseguir els nostres somnis.
Mirau quina bona pinta!!
MOLTES GRÀCIES PER DEDICAR-NOS EL TEU TEMPS I PER ENDOLÇAR-NOS EL MATÍ!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

















