CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimarts, 7 de febrer del 2023

DIA 2_SETMANA DEL MAR

 Avui hem tornat a gaudir de la segona  jornada de la Setmana de la Mar al Club Nàutic. El temps ens ha donat un respir de 20 minuts per a poder sortir pel mateix port amb el vaixell "Sea Explorer" amb el que es pot veure el fons marí. A més a l'aula del Club Nàutic hem conegut la costa que ens envolta, hem conegut moltes dades interessants sobre el cornet, el virot, la gavina, etc.. Demà tenim nous tallers que segur seran força interessants!! Esperant que el temps millori per a poder gaudir de la navegació els propers dies.

RECORDEU: Demà no farem l'excursió a Formentera.

Cliqueu a la foto per veure les fotos del dia d'avui.



dilluns, 6 de febrer del 2023

DIA 1_SETMANA DEL MAR

Avui hem començat la Setmana del Mar al Club Nàutic de Sant Antoni. El temps atmosfèric ens ha modificat la planificació i avui ens hem quedat al Club Nàutic fent activitats. Encara que el temps no ens ha acompanyat ens ho hem passat molt  bé. Hem començat el nostre quadern de Bitàcola i hem apuntat les banderes i els vents. També hem aprés a fer nusos mariners i hem fet un concurs, ja som uns experts!! I el més important, hem anat a buscar la nostra mascota en "Don Coronat" per a què passi temps a nosaltres a les activitats. Demà més i millor :) Al mal temps, sempre bona cara :).

Aquí vos deixo les fotos del dia d'avui 

 RECORDEU QUE DEMÀ DIMARTS L'HORARI DE L'ACTIVITAT SERÀ EL MATEIX D'AVUI DILLUNS, ÉS A DIR DE 09 A 14 HORES.




divendres, 3 de febrer del 2023

INFORMACIÓ SETMANA DE LA MAR

Bona tarda nens i famílies, encara que ja està apuntat a l'agenda i les famílies teniu la informació vos recordo que, de moment, les activitats de la setmana de la hora seguiran l'horari especificat al calendari i el que es va explicar a l'assemblea. Per tant, el dilluns la jornada serà de 09:00 a 16:45. Aquí teniu el calendari i un enllaç a la informació.  De segur que ho passarem genial!! Moltes gràcies a tots!!




divendres, 27 de gener del 2023

dijous, 26 de gener del 2023

REUNIÓ DIGITAL AMB ELS ALUMNES DE QUARTÓ DEL REI

 El darrer dijous vàrem tenir l'oportunitat de tenir una reunió digital amb els alumnes del IES Quartó del Rei. Es varen presentar, ens varen mostrar un vídeo fets per ells del seu institut i ens varen explicar els seu projecte sobre les "algues". Ens ha agradat molt conèixer als alumnes que vindran a la nostra escola a final de curs per a fer-nos uns taller sobre "BIODIVERSITAT: ESTUDIEM LA POSIDÒNIA MARINA". Ha estat un plaer!! Esteu fent una feina excel·lent!! 








APADRINAMENT LECTOR "DORSAL CARRERA SOLIDARIA"

 Hola nens, el dimarts passat va´rem visitar als nostres fillols per a realitzar una nova activitat. Tots junts vàrem decorar el nostre dorsal per a la "cursa solidaria" del Dia de  la Pau, en benefici de l'organització "IBIZA IN" que fa una gran labor en la inclusió de les persones amb diversitat funcional. El nostre dorsal ens servirà per a poder còrrer la carrera solidaria amb els nostres fillols. Segur que no faran genial i passarem una jornada molt divertida!! 


ENLLAÇ A LES FOTOS DE L'APADRINAMENT LECTOR

dijous, 19 de gener del 2023

PISTAS NUEVOS AMIGOS/AS

 Hola alumnado de 5º,

Cómo os informé a principios de semana, cada día os daré una pista para qué intentéis averiguar de qué municipio será el colegio con el qué haréis nuevos amigos/as. Las pistas que os he ido dando son:


- Es un centro que NO pertenece al municipio de San Antonio.

- Es uno de los municipios de la Pitiusa Mayor con mayor densidad de población.

- Destaca por su calidad y rendimiento en diferentes disciplinas deportivas.

- Está a una distancia de 18.000 m o 18.000.000 mm .

- El colegio tiene un parque situado enfrente denominado Marià Villangómez, el cuál está relacionado con el nombre de su centro. 

- En 1.999, la UNESCO declaró PATRIMONIO de la HUMANIDAD ...

¿QUÉ MUNICIPIO ES??

¡El lunes que viene revelaremos la respuesta!

Saludos, 

Pepe

dimarts, 10 de gener del 2023

dilluns, 9 de gener del 2023

FESTA DE NADAL 21-12-22

 Hola nens, aquí vos deixo les fotos del darrer dia de classe del primer trimestre a on vareu gaudir de la visita del Pare Noel que ens va sorprendre amb regals individuals i molts llibres i jocs per la classe. Després vareu fer una gran actuació amb la representació de la nadala "Merry Christmas" amb la posterior xocolatada al pati. Per acabar el dia va tocar gaudir del "Multicine Guillem de Montgrí"  amb tots els companya de l'escola. Si pitjeu a la foto podreu veure la resta. El vídeo de l'actucuació el tindreu més endavant :).





ENLLAÇ WEB DE L'AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY


ENLLAÇ PER TREURE EL CERTIFICAT DE RESIDÈNCIA