CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dijous, 19 de gener del 2023

PISTAS NUEVOS AMIGOS/AS

 Hola alumnado de 5º,

Cómo os informé a principios de semana, cada día os daré una pista para qué intentéis averiguar de qué municipio será el colegio con el qué haréis nuevos amigos/as. Las pistas que os he ido dando son:


- Es un centro que NO pertenece al municipio de San Antonio.

- Es uno de los municipios de la Pitiusa Mayor con mayor densidad de población.

- Destaca por su calidad y rendimiento en diferentes disciplinas deportivas.

- Está a una distancia de 18.000 m o 18.000.000 mm .

- El colegio tiene un parque situado enfrente denominado Marià Villangómez, el cuál está relacionado con el nombre de su centro. 

- En 1.999, la UNESCO declaró PATRIMONIO de la HUMANIDAD ...

¿QUÉ MUNICIPIO ES??

¡El lunes que viene revelaremos la respuesta!

Saludos, 

Pepe

dimarts, 10 de gener del 2023

dilluns, 9 de gener del 2023

FESTA DE NADAL 21-12-22

 Hola nens, aquí vos deixo les fotos del darrer dia de classe del primer trimestre a on vareu gaudir de la visita del Pare Noel que ens va sorprendre amb regals individuals i molts llibres i jocs per la classe. Després vareu fer una gran actuació amb la representació de la nadala "Merry Christmas" amb la posterior xocolatada al pati. Per acabar el dia va tocar gaudir del "Multicine Guillem de Montgrí"  amb tots els companya de l'escola. Si pitjeu a la foto podreu veure la resta. El vídeo de l'actucuació el tindreu més endavant :).





ENLLAÇ WEB DE L'AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY


ENLLAÇ PER TREURE EL CERTIFICAT DE RESIDÈNCIA 


dimarts, 20 de desembre del 2022

 

Activitat "Nendo Dango"

 AVUI HEM LLANÇAT LES BOLLES D'ARGILA A SA TALAIA!

Ha arribat l'esperat dia! Teniem moltes ganes de llançar les nostres "bombes" a la natura per repoblar un espai natural. I...quin lloc millor que Sa Talaia de Sant Antoni, que va patir un incendi el 23 d'agost de l'any 2020. Ho recordau? Aquí teniu un enllaç a la notícia que va sortir al Diario de Ibiza.

NOTÍCIA I FOTOS 


Així que, després d'una passejada molt agradable i unes quantes patinades, hem arribat al cim! Quines vistes teniem!

Una vegada dalt, hem deixat anar les bolles cap avall i n'hem reservat una per llançar-la amb totes les nostres forces. 

Esperem que les llavoretes puguin néixer i, d'aquí uns anys, poguem tornar a veure Sa Talaia ben verda! 

Clique damunt la imatge si voleu veure més fotos.

dilluns, 19 de desembre del 2022

TALLER D'HORT AULA UEECO

 Avui en Carlos i na Marwa han anat a fer el taller d'hort amb les nostres companys Mohamed i Loay. Com sempre ha estat una experiència genial!! Estem encantats de poder compartir més temps amb ells!! 








dimecres, 14 de desembre del 2022

CONCURS D'ACCÉS "SETMANA DE LA MAR"

Hola nens, avui dimecres han sortit els resultats de la fase de concurs d'accés a poder gaudir de l'activitat de la Setmana de la Mar. Finalment, hem estat seleccionat com uns dels 10 centres que poden gaudir d'una setmana sencera, així que primer de tot... 


En "Don Coronat" estarà exposat  junt amb les mascotes de la resta dels centres participants a l'entrada del Club Nàutic.


A més aqui vos deixo diferents enllaços per a poder veure el vídeo que vareu fer i poder veure la resta de mascotes dels companys de 5è d'altres col·legis. Enhorabona a tots els participants, totes les mascotes son xulíssimes!!


ENLLAÇ AL VÍDEO "DON CORONAT" : https://www.canva.com/design/DAFUD_V9O48/npI-J6KXlDADpcElD4l1pg/watch?utm_content=DAFUD_V9O48&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

ENLLAÇ A LES IMATGES DELS PARTICIPANTS: https://photos.app.goo.gl/toYGHMzg8sxZMij66




dilluns, 12 de desembre del 2022

ACTIVITAT "NENDO DANGO"

 Demà, si el temps ens acompanya, ha arribat el moment d'anar fins Sa Talaia a llençar les nostres "bombes d'argila" amb les llavors de sabina eivissenca, mata i lavanda. Per fi podrem deixar-les al bosc i col·laborar per a que la nostra muntanya torni a ser molt verda i dispossem de molt d'oxígen.

Hem de portat calçat esportiu. L'activitat es farà de les 10:00 fins les 11:30, tornarem a l'escola per esmorzar al pati :).




dijous, 8 de desembre del 2022

DARRER TALLER DE CUINA

 Ahir na Gabriela, en Carlos i en Said varen gaudir del taller de cuina amb els nostres companys Loay i Mohamed. Varen haver de canviar la recepta però van tornar encantats!!! 







diumenge, 4 de desembre del 2022

Setmana de l'esport adaptat

                  ENTREGA DE FERRATINES I DIPLOMES 🏀🎾🏆

Acabam la setmana de l'Esport Adaptat! Esperam haver complert el nostre objectiu:fer visible el Dia internacional de les persones amb Discapacitat (3 de desembre) i fer-vos conscients de la gran importància que té la pràctica  d'esport per a totes les persones i els seus valors: esforç, superació, perseverança... i diversió! 

Avui hem fet entrega de ferratines i diplomes de participació. Clicau damunt la foto per veure més imatges de la setmana.




Nens i nenes, per favor, recordau sempre que TOTS SOM CAPAÇOS!