CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dimecres, 25 de maig del 2022

Educació Física

EDUCACIÓ FÍSICA SOBRE RODES I ESTRENA DEL ROCÒDROM HORITZONTAL

Avui a les sessions d'Educació Física, hem fet una jornada sobre rodes. Hem gaudit de circular per tot el pati de l'escola, així com de seguir un circuit i superar obstacles.
A més, hem pogut estrenar el fantàstic rocòdrom que ens han instal.lat a l'escola. 
Què bé ho hem passat!

Si voleu veure fotos, clicau damunt la imatge:



 

dimecres, 18 de maig del 2022

El nostre hort.

Aquest divendres, els alumnes de 5è, hem tornat al nostre hort. Ho hem fet gràcies a en Pep, que serà la persona encarregada d'organitzar les diferents tasques per a tornar-lo a posar en funcionament. Avui ens ha explicat què hi farem i ens ha demanat un a un qui pot col·laborar portant llavors per a poder sembrar-les.

Quinzenalment, els divendres, anirem preparant l'hort. Avui ho hem fet de la següent manera: ens hem repartit en dos grups i mentre uns hem arrencat herbes, els altres hem plantat llavors... Aquí en teniu algunes imatges. 👇





dimecres, 4 de maig del 2022

Campions

ELS AVENTURERS SÓN TAMBÉ CAMPIONS!!! 

Aquest passat cap de setmana, dos dels nostres companys, na Laura i en Sergi vam realitzar diferents competicions. 

Per una banda, en Sergi va participar el passat dissabte dia 30 a la "Trobada de campions", una final escolar de tots els alumnes seleccionats pels monitors que van venir a promocionar el bàdminton. En Sergi va fer-ho genial i va quedar primer de la seva categoria i va aconseguir el segon premi de les escoles.

Per l'altra banda, na Laura va participar als Jocs Escolars de Piragüisme quedant tercera a la categoria de dones Aleví B K-1 i va quedar primera a la categoria per parelles de dones Infantil K-2.

Aquí els tenim a tots dos amb els seus premis!!!





Contacontes

 David i Monma 🎭🎶


Com ja sabeu, a l'escola cada any, per celebrar la Diada de Sant Jordi, ens agrada comptar amb la presència de David i Monma, que sempre ens porten històries i instruments meravellosos. 

I el divendres vàrem poder gaudir una vegada més de la seva actuació. Què bé ho vàrem passar! I com ens varen fer riure!!!

A continuació us deixem unes fotos de l'actuació.









diumenge, 1 de maig del 2022

Trobada de Campions

 Bàdminton

Com sabeu, aquest dissabte dia 30 es celebrava al Poliesportiu de Sa Pedrera, la Trobada de campions, una final escolar de tots els alumnes seleccionats pels monitors que varen anar a les escoles, promocionant aquest esport i...


En Sergi va quedar primer a la seva categoria i va aconseguir el segon premi  de les escoles! 

Enhorabona, Sergi!!





divendres, 29 d’abril del 2022

Jornada de JOCS TRADICIONALS

 

Els alumnes del centre vam poder disfrutar d'una jornada de jocs tradicionals el passat dimecres 13 d'abril, és a dir, l'últim dia de clase del segon trimestre. Vàrem jugar a diferents jocs com "estirar la corda", "el joc de les cadires", "la gallineta cega" i "el joc del mocador".

 
 

El temps no ens va acompanyar, però sí les ganes de passar-ho bé! 
Aquí teniu imatges de la jornada...




A més, també vàrem fer uns punts de llibre!!!

dimarts, 26 d’abril del 2022

Taller-concierto Orquesta de Instrumentos reciclado de Cateura.

 ¡¡Buenos días!!

Os presento una actividad muy interesante para el fin de semana. Este domingo día 1 de mayo en Cas Serres de 11h a 13h vienen a ofrecernos un taller-concierto la Orquesta de Instrumentos reciclados de Cateura.

Esta orquesta surgió de la necesidad de dar oportunidades a niños y niñas, jóvenes del barrio marginal de Asunción.

A continuación podéis ver un vídeo-documental de la historia de esta orquesta:


Para ir al taller solo tenéis que inscribiros en la dirección que dejo a continuación, la actividad es gratuita: 

"El diumenge 01 de maig, d'11.00 a 13.00 h, a l'Auditori de Cas Serres d'Eivissa es realitzarà un taller i concert a càrrec de l'Orquestra d'Instruments Reciclats de Cateura , on els més petits podran conèixer i gaudir de la història que hi ha darrere d'aquesta orquestra formada per nens, nenes i joves procedents d'un barri marginal d'Asunción (Paraguai)."



RESUMEN INFORMACIÓN

ACTIVIDAD: TALLER-CONCIERTO ORQUESTA DE INSTRUMENTOS RECICLADOS DE CATEURA. 
CUÁNDO: DOMINGO 1 DE MAYO
HORA: 11-13H
PRECIO: GRATUITO.
LUGAR: CAS SERRES. 

Un saludo,
Alba. 

dimecres, 9 de març del 2022

8M: DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

 En motiu del Dia Internacional de la Dona, ahir vàrem fer diverses activitats:


- Estructura de treball cooperatiu per ser conscients de quins avantatges i desavantatges tenien o tenen les dones envers els homes.


Aquí us deixam algunes imatges:






 

dimarts, 1 de març del 2022

 CARNESTOLTES


Durant la setmana passada els alumnes han estat visitats diàriament pel rei de Carnestoltes, que cada dia passava per l'aula a comprovar que els alumnes complien les seves indicacions. A més, a l'àrea de plàstica es va fer un taller de màscares amb les que vam decorarar els passadissos del centre!!! Aquí us deixo una foto del dijous... 


Estam guapíssims i com podeu veure mooooolt discrets!!!




 DARRER DIA SETMANA DE LA MAR



Es darrer dia de Sa Setmana de la Mar, ens va rebre en Juan, un expert mariner que ens va explicar s'origen des noms de "La rosa dels vents" i vàries anècdotes de navegació. 


Després varen tenir temps per esmorçar i en 2 grups, ens varem embarcar. Dos dels grups anaven en "Gamba" i un d'ells en zodiac. Per torns, els grups de les gambes, varen conduir el timó els altres ajudaven a moure les veles i a fer nussos. Vàrem estar navegant durant dues hores per sa badia de Portmany. 






Una vegada arribats al Club Nàutic, varen repartir-nos camisetes i ens varen donar el diploma de participació.

Ha estat una experiència fantàstica!!!

Gràcies per tots els nous aprenentatges!!!