Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dijous, 21 de gener del 2021
21/1/21 5ºA asamblea
dimecres, 20 de gener del 2021
5ºA 20/01/21 Assemblea
dimarts, 19 de gener del 2021
19/01/20 5èA
Dani: ens ha ensenyat una planta menja rates. Amb el seu nectar atreu a la rata i després la descompon.
Mara: diu que els hàmsters són més dolents que els ratolins, que mosseguen més.
Tessa: es va trobar un ratolí en una piscina mort.
Nerea: va agafar un ratolí mort.
A en Fabio: li han regalat una tele nova.
Laia: el pare de laia li va dir que per Nadal demanàs el que vuigués. Va demanar moltes coses i els d'Amazon no ho han duit, i això que estava pagat.
Lucia: la seva germana va demanar uns auriculars per internet i li varen dir que l'enviarien el dia següent, al final no va arribar.
dilluns, 18 de gener del 2021
Lunes 18/01/21 5ºA
Carolina: con su coneja ha hecho muchos conejitos.
Lucía: tiene gatos embarazados y su madre distingue qué gatas están embarazadas gracias a los bultos que nota en la barriga.
Yago: la madre de Yago estaba cogiendo espárragos mientras que Yago estaba haciendo una guerra con air soft con su padre.
Laia: la perra de su abuela tiene 5 bebes.
divendres, 15 de gener del 2021
asamblea 5º B 14 y 15/01/2010
dijous, 14 de gener del 2021
Assemblea 5è A 14/01/21
Fabio ha dicho que a su perrita se le ha caído su segundo diente.
Yago ha dicho que había dos columnas de humo de color negro enfrente del cole pero todavía no sabemos qué es.
Daniela se ha teñido el pelo de rosa.
María se ha cortado el pelo mucho y Tessa y Noah también.
Hemos hablado de las nuevas restricciones y de como nos hemos sentido. Todos coincidimos en que todavía no hemos notado mucho la diferencia. Veremos a final de semana...
dimarts, 12 de gener del 2021
Novetats sobre La setmana de la Mar
Estimats nens i nenes, degut a l' actual situació sanitària, el Club Nàutic, ens ha comunicat que s'aplaça el començament de La Setmana de la mar fins que la situació millori.
Aquí us deixam l'enllaç a la notícia del diari.
I també un enllaç al bloc del Club Nàutic.
Tots tenim moltes ganes d'anar-hi, ho sabem. Però les restriccions actuals no ho permeten de moment...
Ens avisaran quan tot es posi en marxa!
Ja han fet el cartell d'enguany amb la mascota guanyadora. Us agrada?
assemblea 5è B 12-1-21
Avui em parlat de que les fases de la comunitat en relació al covid i de les noticies falses. També hem parlat de què en classe tindrem un mesurador de la qualitat del aire .
Assemblea 12/01/2021
Avui ens han duit una màquina per saber el diòxid de carboni que hi ha a la classe.
També hem parlat de les noves mesures de restricció des govern a Eivissa.
Yago ha dit que cada família s'ha de quedar a casa a les deu de la nit. I, només ens podem ajuntar els que convivim. Que no es pot fumar al carrer i que els grans comerços han de tancar.
Adrián ha dit que els restaurants demà tanquen. I, Nerea ha afegit que poden fer menjar per endur a casa.
Noah ha dit què és millor quedar-se a casa.
Laia ens diu que podem fer exercici dins casa, online, com ella ball.
Nerea també ens recorda que les activitats extraescolars estan tancades.
diumenge, 10 de gener del 2021
Segon trimestre
COMENÇAM EL SEGON TRIMESTRE!
Estimats nens i nenes, ha passat el Nadal i ens tornam a trobar amb les piles carregades i amb un munt de coses per contar-nos!
El primer, el varem acabar amb la visita del Pare Noel, que ens va regalar a tots una figura de xocolata i un joc de fusta.
Moltes gràcies!
I ens varem poder fer una foto amb ell. Mirau, mirau!
Bon començament a tothom!!





