CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dijous, 21 de gener del 2021

21/1/21 5ºA asamblea

Yago: ayer hubo una explosión de gas en Madrid.

Lucía: que su hermana fue ya a Madrid a estudiar.

Sonia: dice que el viernes iremos a 4ºA para explicar nuestras mascotas de la semana de la mar. 
Iremos de 3 en 3 explicando qué es y cómo la hemos hecho.


 













dimecres, 20 de gener del 2021

5ºA 20/01/21 Assemblea

Adrián: la geremana de n'Adrian (que es diu Vega i té un any) és molt brusca de vegades. Va rompre un conte.  

Maria: avui na Maria, quan ha anat a la parada del bus s'ha trobat 10 euros! 

Mara: té un ca adoptat. Li falta una cama, però està feliç. 

Laia: diu que a Argentina hi ha bitllets de 1000 pesos i ella se'n va trobar un. Però no us alarmeu! 1000 pesos argentins en euros són 9,55 euros

kawtar: na kawtar va parlar amb na Noelia per telèfon. Li va demanar que es posàs davant de tot a la classe i ens donàs una súper abraçada virtual de la seva part. Nosaltres també n'hi volem enviar un molt gran a ella.

Avui hem vist un vídeo d'una balena que va entrar fa pocs dies  dins la badia de Sant Antoni!







dimarts, 19 de gener del 2021

19/01/20 5èA

Dani: ens ha ensenyat una planta menja rates. Amb el seu  nectar  atreu a la rata i després la descompon.

Mara: diu que els hàmsters són més dolents que els ratolins, que mosseguen més.

Tessa: es va trobar  un ratolí en una piscina mort.

Nerea: va agafar un ratolí mort.

A en Fabio: li han regalat una tele nova.   

Laia: el pare de laia li va dir que per Nadal demanàs el que vuigués. Va demanar moltes coses i els d'Amazon no ho han duit, i això que estava pagat. 

Lucia: la seva germana va demanar uns auriculars per internet i li varen dir que l'enviarien el dia següent, al final no va arribar. 



dilluns, 18 de gener del 2021

Lunes 18/01/21 5ºA

Carolina: con su coneja ha hecho muchos conejitos.

Lucía: tiene gatos embarazados y su madre  distingue qué gatas están embarazadas gracias a los bultos que nota en la barriga.

Yago: la madre de Yago estaba cogiendo espárragos mientras que Yago estaba haciendo una guerra con air soft con su padre.

Laia: la perra de su abuela tiene 5 bebes.


divendres, 15 de gener del 2021

asamblea 5º B 14 y 15/01/2010

Ayer hablamos sobre el instrumento que Éric trajo, llamado tambor de lengua de acero.

Hoy hemos hablado de las fases del covid-19 y de que esta relacionado con la gripe española de 1918. También hemos hablado de la vacunación del coronavirus y de que estamos en la fase 4 reforzada.



  

dijous, 14 de gener del 2021

Assemblea 5è A 14/01/21

Fabio ha dicho que a su perrita se le ha caído su segundo diente.

Yago ha dicho que había dos columnas de humo de color negro enfrente del cole pero todavía no sabemos qué es.

Daniela se ha teñido el pelo de rosa.

María se ha cortado el pelo mucho y Tessa y Noah también.

Hemos hablado de las nuevas restricciones y de como nos hemos sentido. Todos coincidimos en que todavía no hemos notado mucho la diferencia. Veremos a final de semana...




dimarts, 12 de gener del 2021

Novetats sobre La setmana de la Mar

Estimats nens i nenes, degut a l' actual situació sanitària, el Club Nàutic, ens ha comunicat que s'aplaça el començament de La Setmana de la mar fins que la situació millori.

Aquí us deixam l'enllaç a la notícia del diari.


                                                                NOTÍCIA DIARI


I també un enllaç al bloc del Club Nàutic.


                                                              ENLLAÇ AL BLOC


Tots tenim moltes ganes d'anar-hi, ho sabem. Però les restriccions actuals no ho permeten de moment...

Ens avisaran quan tot es posi en marxa!

Ja han fet el cartell d'enguany amb la mascota guanyadora. Us agrada?



assemblea 5è B 12-1-21

 Avui em parlat de que les fases de la comunitat en relació al covid i de les noticies falses. També hem parlat de què en classe tindrem un mesurador de la qualitat del aire .

Assemblea 12/01/2021

Avui ens han duit  una màquina per saber el diòxid de carboni que hi ha a la classe.

També hem parlat de les noves mesures de restricció des govern a Eivissa.

Yago ha dit que cada família s'ha de quedar a casa a les deu de la nit. I, només ens podem ajuntar els que convivim. Que no es pot fumar al carrer i que els grans comerços han de tancar.

Adrián ha dit que els restaurants demà tanquen. I, Nerea ha afegit que poden fer menjar per endur a casa.

Noah ha dit què és millor quedar-se a casa.

Laia ens diu que podem fer exercici dins casa, online, com ella ball.

Nerea també ens recorda que les activitats extraescolars estan tancades.

   

diumenge, 10 de gener del 2021

Segon trimestre

 COMENÇAM EL SEGON TRIMESTRE!

Estimats nens i nenes, ha passat el Nadal i ens tornam a trobar amb les piles carregades i amb un munt de coses per contar-nos!

El primer, el varem acabar amb la visita del Pare Noel, que ens va regalar a tots una figura de xocolata i un joc de fusta. 

                                             Moltes gràcies!

I ens varem poder fer una foto amb ell. Mirau, mirau!






Bon començament a tothom!!