CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


dilluns, 9 de novembre del 2020

asamblea 5ºB 9-11-2020

Hoy  Ahlam nos ha dicho que hay un planeta de roca extremadamente caliente, y que algunas personas malas ponen veneno a la naturaleza y mueren:plantas, bacterias,animales,etc.

Eric nos ha dicho que ha ido con la bici con su familia.

Valentina ha quedado tercera en una competición de kárate, !qué bien!

Por último Manuel nos ha dicho que ha ido a una granja .


Educació Física

 Hockey

El divendres passat a Educació Física varem fer hockey. Ens va agradar molt!












Asamblea 9/11/20 5ºA

Lucía nos ha contado que ha ganado Biden  en las elecciones de Estados Unidos. 


Carolina nos ha contado que Fabio, María y ella fueron al cumple de Mara y dicen que se lo pasaron muy bien. Tiraron muchas patatas, aún hoy había alguna en el armario y jugaron en un coche viejo.

Rebeca nos ha contado que Lucía y ella fueron a hacer una excursión y fueron a ver una torre entre Cala Bassa y Cala conta. Caminaron aproximadamente nueve kilómetros. 

Yago fue a ver una fuente a Sant José, Sa Font des Verger.



😎

dijous, 5 de novembre del 2020

Asamblea 5ºB 5-11-2020

Hoy   hemos    hablado    de  que   Manuel    ha   tenido    un  primo, hemos   resuelto    dudas   sobre  la     Semana   del   Mar    y    por últimos de que   el   primo  de  Rim   y   el   padre   de  Lola   han   estado   nadando   entre   tiburones.

    

Asamblea 5/11/20 5ºA

 A Daniela le han puesto gafas.                                                                                                                           Estan votando en Estados unidos.                                                                                                                     Dos pilotos se han estrellado en el mar.

dimecres, 4 de novembre del 2020

Assamblea 5è B 4-11-2020

  Avui  hem  parlat  de què  han   trobat   gel  als  dos  pols  de  la  lluna. També que   podem  trobar pingüins  des  de  l'equador   fins    al  pol  sud .  Després  hem  mirat   si  els   pingüins  són  ovovivpars  i  hem  vist  que  no.  L'ornitorinc  sí és  ovovivípar.   

Assemblea 4/11/20 5èA

 Avui  és l'aniversari  de na Mara. Molts anys i bons!!                                                                                     Na Daniela  ha dit que hi ha hagut una manifestació.                                                                                     Na Lucia ha dit que la seva germana avui farà la seva primera pràctica de conduïr cotxe. Demà ens contarà com li ha anat. Hem comentat que esperam que no plogui, ja que sempre és més complicat per començar.

dimarts, 3 de novembre del 2020

Assembiea 5è B 3-11-20

 Avui  hem  parlat de  la  activitat que hi ha que fer per participar a la "setmana  de  la  mar",   i   n'Ahlam  ens   ha  parlat  d'un  "planeta  errante"que  és  un planeta que no segueix  una òrbita al voltant d'una  estrella o sol, és a dir, un  planeta que esta  "flotant" a  la  Via  Lactia, del tamany de la Terra.    

Assemblea 5è A 3/11/2020

 Na Mara i na Carolina varen anar a veure  els flamencs.

Na Tessa ha explicat que han d'operar al seu ca.

dilluns, 2 de novembre del 2020

Informació famílies

 XXVI SETMANA DE LA MAR 2021

Estimades famílies, com sabeu, en arribar a 5è tenim l'oportunitat de participar a un concurs per optar a gaudir de la Setmana de la Mar.

Aquesta consisteix en cinc dies de convivència i d'activitats a la mar i mediambientals. Aquesta activitat l'organitza el Club Nàutic Sant Antoni amb el suport de diferents entitats.


CONCURS D'ACCÉS

Per poder participar al concurs d'accés els alumnes hauran de fer un treball que consistirà en una part plàstica: elaboració d'una mascota (ésser viu del mar, de les Illes Balears) i una part documental: petit dossier (d'un full) explicant la importància d'aquest ésser viu al seu ecosistema.


COM HA DE SER EL TREBALL

- La maqueta de la mascota ha de tenir unes dimensions d'aproximadament  30 20 20  cm (imaginau un prisma d'aquestes dimensions. Hi ha de caber dins).

- S'ha d'acompanyar d'un lema o eslògan que justifiqui l'elecció de la mascota.

- Se li ha d'assignar un nom que guardi relació amb la seva naturalesa. 

- Es realitzarà amb plàstic reciclat (reutilitzat).

- No està permès l'ús de materials ni restes orgàniques (copinyes, posidònia, algues...) o arena obtinguda de les platges.


PROCEDIMENT DEL CONCURS 

- A la 1ª fase es seleccionaran 10 treballs, entre els quals hi haurà un mínim de 3 grups de Sant Antoni.

Els grups no seleccionats a aquesta 1ª fase, per ordre de puntuació (fins a 15 grups) participaran en El dia de la Mar als mesos d'Abril i Maig del 2021 (un día de sortida a la mar i activitats variades mediambientals).

El jurat estirà format per tècnics i autoritats en representació de les diferents entitats organitzadores.

- 2ª fase. Els 10 grups seleccionats a la 1ª fase, participaran a la 2ª, que tindrà lloc entre el 25 de Gener i el 23 d'Abril del 2021, que consistirà en 5 dies d'activitats i sortides relacionades amb el medi ambient: sortida a la mar en catamaran, visita a Ses Salines, excursió a Formentera...


* Cada any, la mascota s'ha fet en grup de forma cooperativa, però enguany les condicions sanitàries no ho permeten. 

És per això que  hem decidit que cada alumne faci la seva pròpia mascota i posteriorment es realitzi una votació al centre. La que obtengui més punts serà l'elegida per presentar al concurs. Totes tindran la seva nota per a l'àrea de Plàstica.

JA PODEU COMENÇAR A FER-LES. LA DATA D'ENTREGA SERÀ EL DIA 1 DE DESEMBRE. ÀNIM I A CREAR! INTENTAU SER ORIGINALS!


MASCOTES D'ALTRES ANYS