CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com


divendres, 20 d’abril del 2018

asamblea 20-4-18

Joan y Alejandro han explicado el libro de futbolisimos 4 EL MISTERIO DEL OJO DE HALCÓN, y Carlos nos ha enseñado su radio de hace 20 o 30 años.

dimecres, 18 d’abril del 2018

assemblea 18-4-18

Resultado de imagen de la avispa de mar
Avui en la assemblea hem parlat de les cinc meduses mes verinoses del mon. 

dimarts, 17 d’abril del 2018

assemblea 17 04 2018


Avui en la assemblea hem parlat d´en Lucas que ja el tenim una altra vegaa a l´escola. Avui ens a mostrat la seva medalla, tambe em vist al diari que un hpme que juga al Formentera li va musegar a un ex jugaor del Formentera que va ir a donarli una capar-rotada pero no li va donar temps.

dilluns, 16 d’abril del 2018

asamblea 16 4 18

Hoy en la asamblea hemos hablado de Lucas, que fue campeón  de España de kárate. También ayer fue el cumple de Kenai y antes de ayer fue el cumple de la madre de María.  Andrés nos ha enseñado otro mineal que se llama Heulandita.

diumenge, 15 d’abril del 2018


BRAVO LUCAS, ET VOLEM DONAR L'ENHORABONA!!!

Que en Lucas està fet un magnífic esportista ho sabíem fa temps, però aquesta vegada... ha aconseguit el primer lloc al campeonat d'Espanya!!!




dissabte, 14 d’abril del 2018



SEMBRAM A L'HORT

A la primavera, comença la feina a l'hort del  Guillem de Montgrí.  Primer, el grup de sisè va llevar les herbes i posteriorment es va passar el motocultor. Avui, divendres dia 13, diferents grups s'han dedicat a abonar i a sembrar. Maduixes, carabassons, lletugues... un variadet que esperam cresqui sa i fort! Volem donar les gràcies a na Mayte, que ens va ajudar!
Famílies, preparau les cuines per rebre fruita i verdura ecològica!!
Clicau damunt la imatge si voleu veure fotos del grup de 5è treballant.




dijous, 12 d’abril del 2018

ASAMBLEA

Hoy en la asamblea Aurora nos ha enseñado un slime con una nueva receta, compuesta de jumpingclay y arena ginética, de color rosa.
Un compañero menciona que ha oído una noticia acerca de un señor mayor de Santa Eulalia, viejo conocido por la policía, que contactó con una chica a través de las redes sociales. Pretendía que trabajase en una casa de San Carlos. Aprovechamos para hablar de la necesaria prudencia siempre que manejemos internet.

dimarts, 10 d’abril del 2018

ASSEMBLEA

Avui en l'assemblea hem parlat de l' incendi situat al costat del Lidl, provocat per restes de poda que algú  estava realitzan junt al supermercat.
Per sort,ningú ha resultat ferit.

dilluns, 9 d’abril del 2018

ASAMBLEA

Hoy en la asamblea del primer día del tercer trimestre,hemos hablado de todas las vacaciones que hemos hecho y de los que se han quedado aquí en Ibiza descansando .Han ido a:Holanda,Valencia,Alcoi,Barcelona,Castellón...Y Andrés nos ha enseñado sus nuevos y preciosos minerales.
Descansado y con todas las ganas del mundo,volvemos a la rutina!!!