Asamblea
CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
divendres, 29 de setembre del 2017
dijous, 28 de setembre del 2017
dimecres, 27 de setembre del 2017
ASSEMBLEA 27/09/2017
ASSEMBLEA
Abui en la assamblea ham parolat de que habia fet n'alejandro de que s'abia anat a elch , i ens ha dit que un vei seu es va tirar des d'un quint pis .
dimarts, 26 de setembre del 2017
assemblea 26/9/2017
ASSEMBLEA
Avui en la asamblea hem parlat d'un home que va matar 290 serps invassores.
Tambe la agencia de Rayanair te molts de retrassos.
divendres, 22 de setembre del 2017
22 9 17
En la asamblea de hoy hemos hablado del hámster de Carlos que dice que le molesta mucho y por las noches no puede dormir. Y el cachorro de Álvaro dice que le muerde mucho y le dio un calcetín con bolas de tenis y rompió el calcetín.
dijous, 21 de setembre del 2017
assembea 21 9 17
Avui en l'assemblea hem parlat de quin animal ens agradaria ser. Els pastors alemans serveixen per la policia i que el lince esta en perill de extinció.
dimecres, 20 de setembre del 2017
assemblea 20 9 17
En l'assemblea d' avui hem parlat del bebè que varen abandonar en la basura. Al costat hi havia una casa que era d' una matrona i va cuidar al bebè i li va tallar el cordó umbilical. També hi va haver un terratrèmol de categoria 5 en Mèxico i varen caure edificis,col.legis i oficines.
A Eivissa, un conductor d' autobús que anava drogat va parar enmig de la carretera i el conductor del cotxe de darrera del autobus també anava drogat i es va xocar i la moto de darrera es va xocar també i es va morir sense culpa alguna.
dimarts, 19 de setembre del 2017
Assemblea 19-09-17
En l`assemblea d' avui hem conegut un nin nou que es diu Kenny i ha dit que ve de Colòmbia, i hem parlat de l' huracà Irma i avui ha dit na Mayte que era l' aniversari del seu pare i n' Andrés ha fet un dibuix de Deadpool.
dilluns, 18 de setembre del 2017
ASSAMBLEA 18-09-17
En la assamblea de hoy hemos hablado de qué hemos hecho este fin de semana y era el santo de Judith. Carlos se ha comprado un hámster y es macho.
dilluns, 11 de setembre del 2017
Assemblea famílies

Vos informem de la propera assemblea de famílies del segon cicle de primària:
2N CICLE DE PRIMÀRIA (4t, 5è i 6è) DIMECRES 13/09/2017 a les 14 hores al gimnàs del centre
Com cada curs, hi haurà una presentació de l'equip docent, acollida i presentació del curs. En finalitzar la part comuna, cada tutor atendrà a les famílies dels seus alumnes a la seva tutoria.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

