CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com
dilluns, 11 de març del 2013
dimecres, 6 de març del 2013
DIA DE CONVIVÈNCIA:24 DE MARÇ
El proper dia 24 de març es celebrarà com cada any el dia de Convivència al centre, amb una gran paella , jocs, tómbola...,event organitzat pels pares i mares dels alumnes de sisè amn la col·laboració de l'APIMA.
Els tickets per la paella ja estan a la venda a l'oficina de l'APIMA fins el dia 21 de març.
Com sempre, us convidem a participar d'aquesta jornada de convivència i que també serveix per a ajudar als alumnes de sisè en el seu Viatge de Fi d'Etapa.
dilluns, 18 de febrer del 2013
Sou molts el que m'heu demanat ses fotografies de les jornades d'elaboració d'estels i del Dijous Llarder.
Idò bé, totes elles les podeu veure al blog del centre, aquí us deix l'enllaç per a que hi podeu accedir directament. Va ser divertit divertit!
Moltes gràcies a totes les famílies que us vareu implicar amb l'elaboració de truites i en l'organització de la festa.
Fabricació estels
Dijous Llarder
Idò bé, totes elles les podeu veure al blog del centre, aquí us deix l'enllaç per a que hi podeu accedir directament. Va ser divertit divertit!
Moltes gràcies a totes les famílies que us vareu implicar amb l'elaboració de truites i en l'organització de la festa.
Fabricació estels
Dijous Llarder
Longitud
Entra a ieduca per treballar la longitud.
Altres activitats:
Jclic per practicar
Govern de Canàries Apréndelo tú mismo (evaluación) / Mesures de longitud
4 problemes sobre longitud (QV)
Jclic (mitjà)
La pissarra màgica (entrada amb un recull d'activitats)
Recursostic
Altres activitats:
Jclic per practicar
Govern de Canàries Apréndelo tú mismo (evaluación) / Mesures de longitud
4 problemes sobre longitud (QV)
Jclic (mitjà)
La pissarra màgica (entrada amb un recull d'activitats)
Recursostic
dimecres, 23 de gener del 2013
dijous, 17 de gener del 2013
Per als que encara no ho sabéu, ja han sortit els resultats de la Setmana del Mar. Malhauradament, no hem pogut passar de la novena posició, el que significa que no participarem en la setmana d'activitats organitzades pel club nàutic.
Ens hem quedat un poc decepcionats perquè pensàvem que mereixíem un altre resultat, però el més important és que hem après moltes coses i ens ho hem passat súper bé.
La veritat és que totes les feines de totes les escoles eren molt xules i des de Guillem de Montgrí volem donar l'enhorabona a tots els participants en general, però sobre tot, als guanyadors.
Blog de la Setmana del Mar
Ens hem quedat un poc decepcionats perquè pensàvem que mereixíem un altre resultat, però el més important és que hem après moltes coses i ens ho hem passat súper bé.
La veritat és que totes les feines de totes les escoles eren molt xules i des de Guillem de Montgrí volem donar l'enhorabona a tots els participants en general, però sobre tot, als guanyadors.
Blog de la Setmana del Mar
dimecres, 16 de gener del 2013
Bon dia! La setmana que ve comença la Setmana dels Estels amb motiu de les festes de Sant Antoni. Aqui teniu el blog on podeu consultar tot tipus de informació i descarregar documents amb explicacions de l'elaboració d'aquests estels.
A veure si omplim el cel!!!
Setmana dels Estels
A veure si omplim el cel!!!
Setmana dels Estels
dilluns, 14 de gener del 2013
Nombres decimals
Com ja sabeu, aquest segon trimestre toquen nombres decimals a matemàtiques. Avui a classe hem començat a treballar al quadern i amb l'ordinador.
Aquí teniu l'enllaç per a que aneu practicant a casa.
A veure si us animeu!!!
Practica els nombres decimals
Aquí teniu l'enllaç per a que aneu practicant a casa.
A veure si us animeu!!!
Practica els nombres decimals
dimecres, 9 de gener del 2013
Ja hem acabat el projecte de La Setmana de la Mar
Ja les tenim!!! Després de moltes hores de feina, a la fi hem acabat les mascotes de La Setmana del Mar: Winter i Fénix!
Ara només queda aguantar els nervis fins al dimarts 15 de Gener que es quan surten els resultats del concurs. El que tenim clar, és que en realitat els resultat final és el que menys importa. El que compta realment, és que hem aprés moltes coses sobre els dofins, hem gaudit d'allò més fent la maqueta i com ha dit qualqú, ens hem botat unes quantes classes de mates!!!
Aquí estan les fotografies del "making-of":
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


