CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com

dijous, 10 de febrer del 2022

TERCER DIA SETMANA DE LA MAR

El dimecres els alumnes de 5è de Guillem de Montgrí, vam anar a Formentera amb na Marga Serra, una gran biòloga i amant de la natura.

Com cada dia el bus ens va venir a buscar a l'escola i ens va portar a l'estació marítima, on ens esperava na Marga. Agafarem el vaixell de Baleària i en 30 minuts vam arribar a Formentera.

Allà ens esperava un bus que ens va portar des de l'estació marítima de Formentera al far de La Mola.

Al far vam poder esmorzar i na Marga ens va parlar de les aus que es podien observar als voltants del far. De fet, va portar diferents tipus de prismàtics per a que els alumnes poguessin observar amb diferents augments les aus i el paisatge que ens envoltava. Tota una experiència!

Després, anàrem de visita la museu del far de La Mola. Aquest far es va reformar fa uns anys i ara es pot visitar. Va ser molt interessant entrar-hi i aprendre una mica més sobre la nostra illa veïna. A més, el museu conta amb una sala d'exposició on s'exposen de manera periòdica obres de diferents artistes.

Una vegada acabada la visita al museu, tornàrem a agafar el bus que ens va portar a la platja d'Illetes. Allà vàrem gaudir de vistes privilegiades i vàrem dinar a peu de platja. Quan vam acabar de dinar vam fer una activitat amb na Marga on vàrem aprendre noves coses sobre espècies de les nostres illes i aspectes rellevants de la posidònia oceànica.

A les 16 de l'horabaixa agafàrem el vaixell de tornada cap Eivissa i una vegada arribàrem, agafàrem el bus de tornada cap a l'escola...

Els alumnes van gaudir moltíssim!!!